https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2428
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

عضو کمیته استیناف فدارسیون فوتبال گفت: رای ۳ برصفر به سود پرسپولیس و جریمه ۱۵۰ میلیون تومانی هم از سوی کمیته استیناف تایید شد.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره نتیجه رای بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: رای ۳ برصفر به سود پرسپولیس و جریمه ۱۵۰ میلیون تومانی هم از سوی کمیته استیناف تایید شد. همچنین رای بازی‌های بدون تماشاگر سپاهان را لغو کردیم.

دادرس درباره اینکه باشگاه سپاهان حق اعتراض به دادگاه عالی ورزش را دارد، گفت: ان شاءا… سپاهانی‌ها هر جا دوست دارند بروند و شکایت کنند و باعث خوشحالی ما می‌شود که به دادگاه CAS بروند، چون این موضوع نشان می‌دهد که باشگاه‌های ما پولدار هستند و ۷۰۰، ۸۰۰ میلیون هزینه می‌کنند و شکایتشان را در این دادگاه مطرح می‌کنند. به هر حال ۴، ۵ فرد به سوئیس می‌روند و در این کشور می‌گردند و کار قشنگی است. علاوه بر این، این موضوع به نفع ماست و کمیته استیناف در این دادگاه‌ها هم سربلند بیرون می‌آید.

او درباره اینکه فیلم‌های ارسالی سپاهانی‌ها را بررسی کردند، گفت: ما بیخودی و الکی ۲ ساعت و خرده‌ای روز پنج شنبه جلسه نگذاشتیم و اکنون هم حدود ۳ ساعت پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان را بررسی و صحبت کردیم. به هر حال به خاطر یک بند این پرونده بحث بین اعضای کمیته استیناف به وجود آمد. رای صادر شده بر اساس اصل عدالت بود و این رای در سایت فدراسیون فوتبال هم منتشر می‌شود.

دادرس درباره اینکه این جلسه فقط برای بررسی پرونده بازی سپاهان و پرسپولیس بود، گفت: بله فرصت نشد تا پرونده‌های دیگر را بررسی کنیم.

عضو کمیته استیناف درباره اینکه پرونده کفاشیان و ترابیان را چه زمانی بررسی می‌کنید، بیان کرد: صالحی رئیس کمیته استیناف بیان کردند که به زودی این پرونده بررسی می‌شود.

او درباره اینکه معاون حقوقی سپاهان در جلسه کمیته استیناف شرکت کرد، گفت: من معاون حقوقی سپاهان را ندیدم. در جلسه امروز صالحی و همه قاضیان کمیته استیناف حضور داشتند. بررسی پرونده بدون حضور رئیس کمیته استیناف اعتباری ندارد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: