https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1077
۰۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برنامه های دفتر روابط عمومی این شرکت در هفته صرفه جویی در مصرف آب را در سال ۹۸ تشریح کرد.

به گزارش آدلین نیوز، داریوش رضایی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در تشریح برنامه ها و فعالیت های این دفتر در هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت: کشور ما با محدودیت منابع آب روبرو بوده و بهره مندی و استفاده صحیح از این نعمت الهی ضروری است لذا آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شرکت آب و فاضلاب استان نیز تلاش می کند تا نگاه جامعه و مردم را به موضوع حیاتی آب معطوف نماید که در این راستا دفتر روابط عمومی سعی دارد با بهره گیری از همکاری های جمعی و مشارکت های همگانی به خصوص با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های سازمانهای مردم نهاد نسبت به فرهنگ سازی مصرف بهینه آب اقدام نماید.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی ضمن تبیین عملکرد این دفتر در هفته صرفه جویی در مصرف آب اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده با صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی مهندس رسول اکبری مدیر عامل این شرکت در برنامه های صدا و سیما حضور خواهد یافته و نسبت به ارائه گزارش عملکرد، توصیه ها و راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب به شهروندان اقدام خواهد کرد.

رضایی اضافه کرد: حضور مدیر عامل و معاونین و مدیران شرکت در برنامه های زنده رادیویی “ایستکلر و سوگی سارایی” سیمای آذربایجان غربی و چند برنامه تلویزیونی با عنوان لزوم صرفه جویی در مصرف آب در طول هفته صرفه جویی و هشدارهای کمبود آب از دیگر اقدامات این دفتر در طول هفته صرفه جویی در مصرف آب است.

مسئول دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی، هماهنگی با ائمه محترم جمعه و جماعات آذربایجان غربی برای تبیین موضوعات مربوط به آب و اصلاح الگوی مصرف در نماز جمعه و جماعات در تمامی شهرهای استان را از دیگر فعالیت های این دفتر در هفته صرفه جویی در مصرف آب بر شمرد و تصریح کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با حجت الاسلام و المسلمین دکتر قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و ماموستا عبدالقادر بیضاوی امام جمعه اهل تسنن ارومیه بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف بهینه آب تاکید و از مردم خواسته شد صرف جویی در مصرف را در اولویت قرار دهند.

وی ابراز داشت: همچنین چندین برنامه کوهنوردی نیز توسط گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب استان با شعار “حفظ آب حفظ زندگی” به کوه سیر و چندین کوه شهرهای آذربایجان غربی انجام گرفت.

لازم به ذکر است در طول هفته صرفه جویی در مصرف آب، پیام های صرفه جویی در قبوض مشترکان درج و همچنین  پیام هایی با عناوین و موضوعات صرفه جویی از طریق سامانه پیام کوتاه به همکاران و خبرنگاران و تعدادی از شهروندان ارسال گردید.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: