https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1248
۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: ضعف مدیریت، ضعف بی اعتمادی به جوانان، میدان ندادن به جوانان، به روز نبودن در عرصه مدیریتی و باور نداشتن به ظرفیت های درون مملکت از بزرگترین چالش های امروز کشور است.

به گزارش آدلین نیوز، مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس و اقامه نماز بر پیکر آن دو شهید گران‌قدر توسط حجت‌الاسلام مغیسه، امام‌جمعه شهرستان سبزوار با حضور دکتر محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نمایندگان مجلس، آقایان رمضان‌علی سبحانی فر و حسین مقصودی و همچنین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سبزوار، حجت‌الاسلام باغانی، نماینده سابق مردم دیار سربداران درمجلس شوری اسلامی و همچنین امام‌جمعه موقت سبزوار و جمعی از روسای ادارات این شهرستان در مسجد جامع سبزوار و با حضور پرشور مردم شهیدپرور سبزوار برگزار شد.

سردار محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم با بیان اینکه در این روز عزا شاهد تشییع دو پیکر عزیز از فرزندان این خطه، شهید پروانه و شهید بهر آبادی، یک بسیجی شهید و یک مجاهد و رزمنده و یک فرمانده دلیر و به یادماندنی از دوران دفاع مقدس شهید پروانه عزیز هستیم، گفت: بعد از ۳۰ سال در کنار استخوان‌های مطهر این شهیدان عزیز گرد هم آمدیم تا بار دیگر با شهدا بیعت کنیم با شهدا و امام شهدا عهد و پیمان ببندیم و تا آخرین قطره خونمان مدافع ارزش‌های اسلامی باشیم.

فرمانده سابق نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهیدان با تسلیم نشدنشان و ایستادگی و مقاومت در عمل نشان دادند هزینه مقاومت کمتر از هزینه تسلیم و ذلت در برابر دشمن است، خاطرنشان کرد: شهدا به هویت ایرانی و اسلامی ما کمک کردند، آن‌ها خاتمه دادند به کسانی که در گذشته دور و نزدیک ادعای دفاع سرزمین از ایران را داشتند ولی هر زمان اتفاقی افتاد بخشی از این کشور را به دشمن واگذار کردند.

وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی در جنگ کمر مردم را نشکست ولی امروز مشکلات اقتصادی کمر مردان را در درون خانواده‌ها شکسته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مشکل اقتصادی امروز نداشتن نیست، کمبود منابع اقتصادی نیست، خاطرنشان کرد: ایران سرشار از منابع خدادادی در زمینه انرژی است و فقط نفت و گازش با ۱۹٫۵ درصد مقام اول انرژی دنیا را دارد. ضعف مدیریت از بزرگ‌ترین چالش‌های امروز کشور است چه آن روزی که درآمد ۱۲۰ میلیاردی داریم و چه آن روزی که درآمد ۲۰ میلیاردی داریم در اقتصاد کشور هیچ اتفاقی نمی‌افتد. ضعف بی‌اعتمادی به جوانان، میدان ندادن به جوانان، به‌روز نبودن در عرضه مدیریتی است و دوم باور نداشتن به ظرفیت‌های درون مملکت. ضعف از آنجایی آغاز می‌شود که تمنا از دشمن می‌کنیم. ضعف از جایی است که منتظر آن‌ها باقی می‌مانیم.

قالیباف با تأکید بر اینکه مسائل اقتصادی را قربانی مسائل سیاسی نکنید، گفت: حتماً سلایق مختلفی در کشور وجود دارد و مشکل اقتصادی مشکل مردم است، مشکل نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خارج از همه بحث‌های سیاسی همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم و این مشکل حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در مسئله اقتصادی مسئول هستند باید گام بردارند و به آن‌ها کمک کنیم که ما را در این مسیر پیش ببرند، خاطرنشان کرد: بخش دوم، جنگ روانی است که دشمن با استفاده از فضای مجازی و صدها کانال فارسی و تلویزیون‌های فارسی‌زبان و ضدانقلاب در حال انجام است. برخی خلأها و مشکلات در کشور وجود دارد و کسی منکرش نیست ولی دشمن از این‌ها بهانه‌جویی می‌کند و این‌قدر در این جنگ روانی تلاش می‌کند که باورهای ما را تغییر و جوانان ما را ناامید می‌کند و اهمیت جنگ روانی کمتر از جنگ اقتصادی نیست.

وی خاطرنشان کرد: این دو جبهه است که دشمن برای ایران عزیز ما بازکرده است. مثل گذشته محکم بایستیم و به سنت‌های الهی پایبند باشیم در مقابل جبهه کفر بدون هیچ واهمه‌ای بایستیم و مقاومت کنیم و تلاش کنیم و این تلاش برای ما و جوانان عزیزمان مثل گذشته باشد و مطمئن باشیم وعده الهی تحقق خواهد یافت و مشکلات حل خواهند شد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: