https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1320
۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

محرم خرم -مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی- گفت: تحول در سیستم بانکی و تسلط کارکنان به قراردادهای بانکی و آموزش و فراگیر کردن آن در بین مردم نقش مهمی در کاهش آسیب های بانکی دارد.

به گزارش آدلین نیوز، محرم خرم -مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی- در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک مهر اقتصاد در سال گذشته و فرهنگ سازی در حوزه حساب های  قرض الحسنه  در بین آحاد مردم اظهار داشت: تحول در سیستم بانکی و تسلط کارکنان به قراردادهای بانکی و آموزش و فراگیر کردن آن در بین مردم می تواند نقش مهمی در کاهش آسیب های بانکی به دنبال داشته باشد.

همچنین در این دیدار، حجت الاسلام مهدی قریشی -نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه- ضمن اشاره به اهمیت موضوع قرض الحسنه اظهار داشت: اساساً قرض الحسنه یکی از موضوعات مهم و مورد توجه دین مبین اسلام است و در متون فقهی و اسلامی بر ترویج آن بین مردم تاکید فراوانی شده است.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: امروزه فرهنگ سازی موضوع قرض الحسنه در جامعه از اهمیت به سزایی برخوردار است و انتظار می رود بانکها و موسسات مالی از ظرفیت قرض الحسنه برای حل مشکلات مردم، توسعه کسب و کار و اشتغال جوانان بیش از پیش استفاده کنند.

حجت الاسلام قریشی افزود: بانک ها باید با پرهیز از تبلیغ حساب‌های سودده، به ترویج قرض‌الحسنه روی آورده و مردم را برای داشتن حساب‌های قرض‌الحسنه و یاری رساندن به محرومان و نیازمندان واقعی جامعه تشویق نمایند.

وی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات بانک مهر اقتصاد در حوزه بانکداری اسلامی و تحقق اقتصاد مقاومتی، توجه به مبحث ربا را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید بر رعایت مباحث فقهی بانکداری به ویژه ربا احتمام بیشتری ورزید، چرا که در آیات و روایات به آثار مخرب آن در زندگی دنیوی و اخروی اشاره فراوانی شده است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: