https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1340
۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

رسول اکبری گفت: طی سال جاری طرح های در دست اجرا در بخش تصفیه خانه فاضلاب طرح های ارومیه، مهاباد، خوی، سلماس و پلدشت با صرف اعتبار ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش آدلین نیوز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی با بیان اینکه برای اجرای طرح های آب و فاضلاب در آذربایجان غربی اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال هزینه می شود افزود: تصفیه خانه گلمان، تصفیه خانه ارومیه، سامانه فاضلاب چالدران، اشنویه و تامین آب بوکان از مهمترین طرح های در دست اجرا به شمار می روند.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون ۴۰ طرح با متوسط پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در استان وجود دارد، عنوان کرد: با بهره برداری از طرح ها در بخش فاضلاب شاخص بهره مندی از ۶۵ درصد به ۷۵ درصد خواهد رسید و در بخش منابع آب هم ظرفیت تولید از ۱۰ متر معکب در ثانیه به ۱۲ متر معکب در ثانیه افزایش خواهد یافت.

اکبری ادامه داد: طی سال جاری طرح های در دست اجرا در بخش تصفیه خانه فاضلاب طرح های ارومیه، مهاباد، خوی، سلماس و پلدشت با صرف اعتبار ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تصفیه خانه گلمان با هدف کمک به احیای دریاچه ارومیه را مهمترین طرح در دست اجرای این شرکت دانست و گفت: این طرح از نوع SBR با ظرفیت نهایی ۲۷ هزار و ۲۰۰ مترمکعب در شبانه روز برای جمعیتی در حدود ۱۸۰ هزار نفر نفر پیش بینی شده است.

رسول اکبری با بیان اینکه تصفیه خانه گلمان ارومیه در دو مدول و چهار فاز طراحی شده است اظهار داشت: فاز یک تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان با ظرفیت ۶۸۴۰ مترمکعب در شبانه روز بوده و تا کنون ۳۵۰ میلیارد ریال برای این تصفیه خانه هزینه شده است.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین اهداف احداث سامانه فاضلاب گلمان، تولید پساب استاندارد و هدایت آن به سمت دریاچه ارومیه به منظور احیای آن است که در این راستا خط لوله از جنس پلی اتیلن و سایز ۸۰۰ میلیمتر بطول تقریبی ۱.۵ کیلومتر اجرا شده که پساب فاضلاب تصفیه خانه گلمان را به دریاچه ارومیه انتقال می دهد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: