https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1539
۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با توجه به تاکید وزیر نیرو مبنی بر لزوم ارائه قبوض الکترونیکی به مشترکان صنعت برق، امکان ارائه صورتحساب برق مصرفی به کلیه مشترکان به صورت الکترونیکی فراهم می شود.

به گزارش آدلین نیوز، اکبر حسن بگلو با اعلام خبر فوق در ادامه افزود: در این راستا به منظور پیاده سازی صحیح و جامع طرح قبض سبز و حصول اطمینان از ارائه صورتحساب الکترونیکی بصورت صحیح و به موقع و یکپارچه در کشور، سامانه متمرکز ارائه قبوض الکترونیکی توسط شرکت توانیر راه اندازی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه قبوض برق کاغذی از اول مرداد ماه حذف خواهد شد، از مشترکین برق استان خواست در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود اقدام نمایند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ارتباط با مزایای اجرای این طرح به کاهش مراجعات حضوری، افزایش بهره وری و حفظ محیط زیست اشاره و تصریح کرد: با اجرای این طرح سالانه مبلغ ۹ هزار و ۱۸۷ میلیون ریال از بابت چاپ قبض و کاغذ و مبلغ ۳۴ هزار و ۲۲۴ میلیون ریال از بابت توزیع قبض و جمعاً مبلغ ۴۳ هزار و ۴۱۱ میلیون ریال در هزینه های این شرکت صرفه جویی خواهد شد.

حسن بگلو افزود: از تعداد یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۹۶۰ مشترک برق در سطح استان، تعداد ۸۴۵ هزار و ۷۹۴ مشترک نسبت به ثبت تلفن همراه خود اقدام نموده اند که انتظار می رود در فرصت باقی مانده بقیه مشترکان نیز نسبت به ثبت تلفن همراه خود اقدام نمایند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: