https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1571
۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

دویست و چهل و هفتمین شماره دو هفته نامه سراسری ورزشی آوای استقلال با تیتر نخست پر سر و صدا و عکس جنجالی مربوط به این تیتر منتشر شد.

شماره ۲۴۷ دو هفته نامه سراسری آوای استقلال

این نشریه هواداری ورزشی، با انتشار رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اشاره به حمایت جدی و بی چون و چرای دولت و شخص وزیر ورزش و جوانان از باشگاه پرسپولیس و قراردادهای نجومی بازیکنان این تیم، از حال و روز بد باشگاه استقلال، کم توجهی و تبعیض نسبت به این تیم و بدهی های بی سابقه اش انتقاد کرده است.

استقلال، پرسپولیس، دولت، وزیر ورزش، قرارداد، آوای استقلال

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: