https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1603
۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: نقاط کور و فاقد آنتن دهی جاده های آذربایجان غربی تحت پوشش شبکه همراه قرار گرفت.

جمعی از اعضای شورای شهر ارومیه با چنگیز نوری -سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی- دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار مهندس نوری ضمن ارایه گزارشی در حوزه های مختلف تلفن ثابت و اینترنت و همراه، اهداف مخابرات آذربایجان غربی را در این حوزه ها بیان نمود.

به گزارش آدلین نیوز، سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به تغییر رویکرد مخابرات در بحث خدمات و سرویس های جدید به مشتریان گفت: هدف ما ارائه خدمات با کیفیت و با پشتیبانی قوی به مردم است و در این زمینه تمام تلاش و همت همکاران بر ارتباط پایدار و مستمر است و تلاش می کنیم بهترین خدمات را به مشتریان ارائه نماییم.

مهندس نوری با اشاره به شناسایی نقاط کور جاده ای آذربایجان غربی در حوزه تلفن همراه افزود: با شناسایی نقاطی که فاقد پوشش آنتن دهی بود توانستیم این پوشش را تکمیل و تحث پوشش آنتن دهی شبکه همراه قرار دهیم.

شایان ذکر است، در ادامه این دیدار، اعضای شورای شهر نیز ضمن قدردانی از تلاش های سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی و همکاران این مجموعه در ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان، در زمینه مسائل و موارد مخابراتی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: