https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1669
۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

سید محمد حسینی گفت: تا کنون موضع گیری خاصی که نشان دهنده خروج قالیباف از بدنه اصولگرایی باشد را ندیده ایم.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری موج، در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات مجلس شورای اسلامی که اواخر سال جاری برگزاری می شود، اصولگرایان می توانند به وحدت نظر برسند؟ گفت: ضرورت وحدت و ائتلاف در جریان اصولگرایی امروز بر همه نمایان شده و همه گروه ها بر آن تاکید دارند.

وی افزود: امروز و با مشاهده شرایط سیاسی کشور و انتقادهای جدی مردم نسبت به نحوه مدیریت ها، هر عقل سلیمی می پذیرد که اگر دچار تفرقه و تشتت و چند پارچگی شویم، به طور قطع در انتخابات آتی مجلس با مشکل مواجه می شویم.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تصریح کرد: اصولگرایان در سال ۹۴ نیز با این مشکل روبرو شدند. در آن دوره نیز شاهد بودیم که اختلاف نظرها و عدم رسیدن به وحدت، موجب شد تا در بسیاری از حوزه ها نامزدهای انقلابی نتوانند اکثریت آرا را کسب کنند.

حسینی گفت: در آن دوره و برای حوزه ای که تنها یک نماینده می خواست، ۳ یا ۴ نیروی انقلابی بودند و معلوم بود که در این رقابت و به دنبال شکسته شدن آرا، رقیب موفق می شود.

وی بیان داشت: به هر حال امروز از گذشته درس گرفته ایم و همه به این امر واقف شده اند که باید برای رسیدن به وحدت و ائتلاف، هماهنگی های لازم صورت گیرد.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی تاکنون در راستای وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس انجام شده است؟ گفت: هم اکنون در استان ها، گروه های انقلابی فعالیت خوبی را در دستور کار قرار داده و در حال ارزیابی عملکرد نمایندگان فعلی و برنامه نامزدهای احتمالی هستند. در نهایت قرار است که بر اساس یک ساز و کاری که به زودی تعریف می شود، به عنوان مثال با انجام نظرسنجی، نامزد واحدی که از میان نیروهای انقلاب که دارای برنامه و کارنامه قابل قبولی باشد، به مردم معرفی شود.

حسینی در خصوص اظهارات جدید محمدباقر قالیباف مبنی بر ضرورت راه اندازی جریان نواصولگرایی و اینکه آیا این جریان به دنبال خروج از بدنه اصولگرایی است نیز گفت: تا این لحظه آقای قالیباف همراهی خوبی با دیگر دوستان اصولگرا دارد و تلاش می کند تا به یک ائتلاف فراگیر دست پیدا کنیم.

وی افزود: تا کنون موضع گیری خاصی که نشان دهنده خروج قالیباف از بدنه اصولگرایی باشد را ندیده ایم.

وی تاکید دارد که باید از نیروهای جوان انقلابی بیشتر استفاده شود که با این موضع کسی مخالفتی نداشته و تاکید داریم که حتما باید از نیروهای جوان به صورت ویژه استفاده شود.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تاکید کرد: بنابراین تصور نمی کنم که قالیباف به دنبال راه جدایی از جریان اصولگرایی باشد.

حسینی درباره دیدگاه های نیروهای جبهه پایداری در خصوص دست یابی به وحدت در میان اصولگرایان نیز گفت: با این جریان نیز گفتگوهایی انجام شده و گفتگوها ادامه دارد تا بتوانیم شاهد وحدت در میان اصولگرایان باشیم.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: