https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1688
۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی از صادرات کالای خوشه‌های صنعتی استان به ارزش ۲ میلیون و ۱۱۶ هزار دلار طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، علی عبدلی سیلابی با اشاره به اینکه چهار خوشه صنعتی در این استان فعال می باشد، اظهار داشت: ۹ هزار و ۲۰۰ نفر در ۴۶۰ واحد فعال وابسته به خوشه‌های صنعتی این استان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه خوشه های صنعتی فرآوری محصولات باغی، سنگ،عرقیات گیاهی و بسته بندی عسل به ترتیب بیشترین صادرات این خوشه‌ها را طی این مدت به خود اختصاص داده اند، تصریح کرد: این میزان صادرات به کشورهای همسایه از جمله عراق، ترکیه، جمهوری آذربایجان و برخی کشورهای اروپایی انجام شده است.

عبدلی ادامه داد: خوشه‌های صنعتی خشکبار، مبل و درب‌های ضد سرقت نیز از دیگر خوشه‌های شناسایی شده در این استان است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این شرکت استانی مطالعه امکان سنجی خوشه فرش دستباف را در برنامه کاری خود قرار داده است، بیان کرد: به روزرسانی نقشه استانی خوشه‌های کسب و کار آذربایجان‌غربی در حال مطالعه و تدوین گزارش نهایی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی تأکید کرد: بعد از شناسایی خوشه صنعتی دوره‌های آموزشی برای افراد دخیل و اعضای خوشه‌های صنعتی برگزار می‌شود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: