https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1728
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶

رئیس شورای فرهنگی و دینی وزارت نیرو در آذربایجان غربی گفت: مرحله استانی پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو برگزار می شود.

به گزارش آدلین نیوز، داود صالح نمدی افزود: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۸۰ نفر از فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان روز چهارشنبه مورخ دوم مرداد ماه جاری به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در چهار رشته قرائت و اذان، حفظ، مفاهیم و آموزه های قرآن و نماز و در سطح مقاطع ۱ و ۲ برگزار و منتخبان به مرحله کشوری که در شهریور ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: