https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1731
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از مشترکان خواست با کاهش مصرف و استفاده بهینه از وسایل الکتریکی، صنعت برق را در جهت تأمین برق پایدار یاری کنند.

به گزارش آدلین نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در همایش مدیریت مصرف برق که با حضور فرماندهان بسیج ادارات استان برگزار شد، با اشاره به روند صعودی مصرف برق در روزهای داغ تابستان گفت: مصرف برق کشور در روز دوشنبه ۳۱ تیر ماه، حدود یک هزار و ۲۰۰ مگاوات نسبت به روز یکشنبه افزایش داشته است.

اکبر حسن بگلو با اشاره به اینکه مشترکان برق می‌توانند با راهکارهای بسیار ساده پیک مصرف را کاهش دهند، افزود: ما هر ساله در ۲۴۰ ساعت فصل گرم سال با مشکل تامین برق در پیک تابستان مواجه می‌شویم که صرف هزینه‌های اقتصادی بالا تنها برای تامین برق در این مقطع سال، سرمایه گذاری برای احداث نیروگاه جدید منطقی نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ادامه با اشاره به روند افزایشی دمای هوا اعلام کرد: از جمله راهکارهای ساده جهت گذر از پیک تابستان می توان به بهره گیری از نور طبیعی روز، استفاده از دور کند کولرهای آبی و تنظیم کولرهای گازی بر روی ۲۴ درجه، حذف مصارف برقی غیرضروری ادارات و موسسات عمومی غیردولتی از ساعت ۱۲ تا پایان وقت اداری، حذف روشنایی غیرضروری، عدم استفاده از برق در ساعات پیک توسط مشترکین کشاورزی و استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعت های پایانی شب یا ابتدای روز و یا در ایام تعطیل اشاره کرد.

وی در خاتمه از مشترکان برق استان درخواست کرد: در ساعات ۱۲ تا ۱۶ ضمن کاهش مصرف خود، با صنعت برق در جهت تامین برق پایدار همکاری نمایند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: