https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1790
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۴۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان اجرا شده که با این مقدار از عملیات صورت گرفته، مجموع کل شبکه و خط انتقال اجرا شده در استان به ۱۴ هزار کیلومتر رسید.

به گزارش آدلین نیوز، علیرضا شیخی -مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی- در حاشیه جلسه مجمع عمومی و عادی سالیانه این شرکت در سال ۹۷ که در ساختمان ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: علاوه بر این حجم از شبکه گذاری گاز طبیعی در سال جاری، حدود ۴ هزار و ۲۰۰ مورد انشعاب نصب شده تا در مجموع تعداد انشعابات به ۴۳۷ هزار و ۳۲ مورد برسد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در این بازه زمانی چهار ماهه، بالغ بر ۷ هزار و ۴۰۰ اشتراک جدید پذیرش شده‌اند که با این تعداد، کل آمار اشتراک پذیری در آذربایجان غربی به بیش از ۹۵۱ هزار مورد رسیده است.

شیخی در ادامه به وضعیت بهره مندی خانوار استان از نعمت گاز طبیعی نیز پرداخت و گفت: در پی تلاش های صورت گرفته خصوصا در سال های اخیر میزان بهره مندی خانوار شهری استان از گاز طبیعی به بالای ۹۹ درصد رسیده و ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی نیز هم اکنون رقم ۶۷ درصدی را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: با حجم عملیات گازرسانی که در سرتاسر استان در جریان است و با بهره برداری از این عملیات و پروژه ها، درصد خانوار روستایی بهره مند از گاز طبیعی استان در آینده به بالای ۸۰ درصد ارتقا خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی تصریح کرد: هم اکنون بیش از یک میلیون واحد مسکونی و بیش از یک هزار واحد صنعتی در آذربایجان غربی به شبکه گازرسانی متصل شده اند که نقش بسیار مهمی در افزایش سطح بهره‌مندی مردم، توسعه استان از طریق دسترسی به انرژی ارزان و پایدار و همچنین بهبود شاخص های محیط زیستی از طریق جایگزینی گاز طبیعی با سوخت های فسیلی ایفا کرده است.

شیخی با اشاره به وجود روستاهای مرزی بسیار در این استان خاطرنشان ساخت: دولت و وزارت نفت برنامه ای برای گازرسانی به روستاهای مرزی در نظر گرفته که اجرای این امر نقش موثری در افزایش خانوار روستایی بهره مند از گاز طبیعی خواهد داشت و ان شاءا… با اجرای این پروژه ها نیز شاهد بهبود شرایط رفاهی و برخورداری مردم روستاهای مرزی از این نعمت خدادادی، کاهش قاچاق سوخت و افزایش امنیت مرزی خواهیم بود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: