https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1795
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی از برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی عسل طی شهریور ماه سال جاری در ارومیه خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، علی عبدلی -مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی- با بیان اینکه خوشه عسل آذربایجان غربی با همکاری این شرکت نخستین نمایشگاه تخصصی عسل را در ارومیه برگزار می کند، اظهار داشت: اولین نمایشگاه بین المللی عسل ارومیه از ۲۶ الی ۲۹ شهریور ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ارومیه برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی پتانسیل های ملی و استانی تولید عسل و گسترش دانش و فناوری تولید و محصولات جانبی عسل می باشد، تأکید کرد: این نمایشگاه شامل ۶۰ غرفه از فعالان زنبورداری و عسل و صنایع و کسب و کارهای وابسته به آن خواهد بود.

عبدلی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته شرکت ها و فعالان این حوزه از کشورهای عراق، ترکیه، آذربایجان و حاشیه خلیج قارس نیز در این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی،  با بیان اینکه نزدیک به ۲۵ درصد عسل تولیدی کشور در آذربایجان غربی تولید می شود که از این حیث رتبه اول کشور را داراست، اذعان داشت: کشور ایران در زمینه تولید عسل هشتمین کشور دنیا می باشد و طبق آمارهای ارائه شده مشخص می گردد که این استان در چه جایگاهی در زمینه تولید عسل در دنیا قرار دارد.

عبدلی با اشاره به دستاوردهای مطلوب خوشه عسل در سال گذشته ، ادامه داد: تولید پودر عسل از افتخارات خوشه صنعتی عسل آذربایجان غربی به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه خوشه عسل در حال حاضر یکی از فعال ترین خوشه های صنعتی کشور محسوب می شود، گفت: این خوشه از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر پیشرفت پروژه توسعه خوشه بیش از ۸۵ درصد می باشد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: