https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1829
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: نباید در مقابل فرهنگ مهاجم منفعل شد بلکه باید با حضور موثر و فعال در تمامی عرصه ها به تولید فکر و فرهنگ سازی پرداخت.

به گزارش آدلین نیوز، محمد مهرزاد صدقیانی -رئیس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی- با اشاره به اهمیت آگاهی بخشی و ارتقای سواد رسانه ای جامعه گفت: مردم در کنار خبر به تحلیل و گزارش نیاز دارند و بایستی با اقناع افکار عمومی، میدان را به دشمنان واگذار نکرد همچنان که هر قدر عرصه اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف باشد به همان میزان، بصیرت مردم افزایش و از قدرت نفوذ شبکه های بیگانه کاسته می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی بدترین و خسارت بار ترین کار در مقابل فرهنگ مهاجم را انفعال خواند و گفت: نباید در مقابل فرهنگ مهاجم منفعل شد بلکه باید با حضور موثر و فعال در تمامی عرصه ها به پرسش ها و ابهامات در تمامی عرصه ها پاسخگو بود و در مسیر اهداف انقلاب و منافع ملی به تولید فکر و فرهنگ سازی پرداخت.

این مقام مسئول همچنین اظهار داشت: امروز مردم بخش زیادی از اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق شبکه های اجتماعی دریافت می کنند و سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، در امر حمایت از تولیدات دانشمندان و نخبگان ایرانی، کانال رسمی در پیام رسان ملی سروش را راه‌اندازی کرد.

مهرزاد صدقیانی در انتها اذعان کرد: اعضای بسیج رسانه و کلیه علاقه مندان به ویژه اصحاب رسانه، می‌توانند پس از دریافت رایگان و نصب پیام‌رسان سروش در سیستم عامل مورد نظر و جستجوی کانال به آدرس basij_resaneh_ag@ و با عنوان بسیج رسانه آذربایحان غربی و یا با کلیک نمودن بر روی لینک http://sapp.ir/basij_resaneh_ag از جدیدترین مطالب و تازه ترین رویدادهای روز کشور و سازمان بسیج رسانه مطلع شوند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: