https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1838
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

شهردار ارومیه گفت: امسال، چهار نقطه از سطح شهر جهت عرضه دام زنده به مناسبت عید سعید قربان اختصاص یافته است.

به گزارش آدلین نیوز، محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان بیان کرد: عید سعید قربان عید بندگی، تقوا و تقرب به خداوند است و این روز بهترین فرصت برای صله رحم و به ویژه دستگیری از نیازمندان است که بدان سفارش بسیار شده است.

حضرت پور با اشاره به تمهیدات شهرداری ارومیه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان در خصوص فروش دام زنده در نقاط تعیین شده، بیان کرد: امسال شهرداری ارومیه، چهار نقطه از سطح شهر را برای فروش دام زنده جهت پیشگیری از عرضه و توزیع دام آلوده و کنترل سلامت دام ها با حضور دامپزشکان و نظارت مستقیم پیش بینی کرده است.

وی افزود: میدان خاتم الانبیاء(ص)-ابتدای جاده چی چست، بلوار شهید رجایی-جنب ورودی باغ رضوان، بلوار شهید باهنر–پشت ایستگاه شماره چهار آتش نشانی و پایین تر از روستای جارچیلو–میدان دواب از نقاط پیش بینی شده برای فروش دام زنده توسط شهرداری ارومیه به مناسبت عید سعید قربان است.

شهردار ارومیه از شهروندان درخواست کرد: جهت خریداری دام به محل های پیش بینی شده مراجعه کنند چرا که در این مکان ها دام با حضور دامپزشک و نظارت مستقیم  به فروش می رسد و همچنین کشتارگاه شهرداری ارومیه از فردا صبح جهت ذبح دام به صورت رایگان با حضور دامپزشک در آماده باش کامل خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مناسبتی، عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و همچنین عید سعید غدیر خم برنامه های فرهنگی و جشن تحت عنوان عید تا عید هر روز در در یکی از بوستان های شهر ارومیه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و به صورت محله محور برگزار می شود.

شهردار ارومیه همچنین با تبریک مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، عنوان کرد: ۱۷ مرداد ماه  و روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه به ویژه رسانه ملی که به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تبریک می گویم و اعتقاد دارم که خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند و اگر کسانی که در عرصه خبر فعالیت دارند بتوانند مطالب را جامع و واضح انتقال دهند به همان اندازه در توسعه شهر نقش خواهند داشت و این یک رسالت بزرگی است که بر عهده خبرنگاران است.

حضرت پور شغل خبرنگاری را یک شغل مقدس خواند و گفت: مردم از خبرنگاران انتظار دارند بدون حب و بغض و بدون وابستگی به هیچ جناح و حزب سیاسی، رابط بین مردم و دستگاه های اجرایی باشند.

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: به مناسبت روز خبرنگار و پاسداشت از تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه ارومیه، شهرداری ارومیه فردا یکشنبه راس ساعت ۱۱ صبح مراسم تجلیلی به همین منظور برگزار می کند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: