https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1846
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲:۲۴

همزمان با دهه پر برکت امامت و ولایت، مراسم با شکوهی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار شد که طی آن از لوگوی جدید و کیت های اختصاصی اول و دوم تراکتور آذربایجان رونمایی به عمل آمد.

گزارش اختصاصی: هادی علیزاده

به گزارش آدلین نیوز، در این جشن با شکوه که با حضور پر شور کلیه هواداران اعم از بانوان و آقایان برگزار شد برای اولین بار در کشور، باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور آذربایجان به عنوان نخستین تیم ایرانی طی مراسمی از پیراهن رسمی خود رونمایی کرد.

این مراسم شاد و مفرح که با اجرای آهنگ های تورکی شاد و خاطره انگیز آغاز و با تشویق بازیکنان حاضر در سالن ادامه یافت، صحنه جالب توجه دیگری نیز داشت و آن هم حضور بی حاشیه بانوان طرفدار تراکتور بود، حضوری که علی رغم وجود فحاشی ها، بی اخلاقی ها و نا امنی های رایج در سایر ورزشگاه های کشور، به شکل آموزنده ای پر شور و هیجان برگزار شد و با شعارهای «آذربایجان قئزلاری گویلرین اولدوزلاری» رنگ و بوی خاص و طراوات ویژه ای به حضور بانوان تراکتورچی در سالن بخشید.

نوبت به مهم ترین و هیجان انگیزترین قسمت های مراسم و رونمایی از لوگوی جدید تراکتور و کیت های اختصاصی اول و دوم تراکتور می رسید. نفس ها در سینه حبس و تپش قلب ها تندتر و تندتر می شد تا اینکه میلاد وطن پرست مجری مراسم از مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، رضا اسدی و محمدرضا آزادی دعوت کرد تا با حضور در جایگاه ویژه این مراسم که به شکل خلاقانه و جذابی در وسط سالن، طراحی و جاگذاری شده بود حضور یابند.

در این هنگام از کیت های اختصاصی اول و دوم تراکتور آذربایجان با اسپانسری پیراهن های تیم توسط برند جهانی آدیداس(adidas) رونمایی شد.

رقص نوری که همانندش را در کشور ندیده ایم و برای هواداران فوتبال، بیشتر یادآور بازی های جذاب اروپاییست همراه با موسیقی جذاب، صدای تشویق بی امان تماشاگران و نور فلش دوربین عکاسان لحظاتی به یاد ماندنی و جاویدان در ذهن طرفداران تراکتور خلق کرد، صحنه هایی که به سایر باشگاه ها و هوادارانشان نشان داد تراکتور تیم متفاوت، با انگیزه و به معنای واقعی کلمه، حرفه ای است و فرهنگ، اخلاق و نوآوری در کنار شور و نشاط و هیجان، خاص ترین و بارزترین تفاوت های این تیم با سایر باشگاه های کشور است.

شروع مبتکرانه گام نهادن در این مسیر نوآورانه هر چند برای مجموعه با انگیزه تراکتور و هواداران همیشه عاشقش پایان کار نیست اما نقطه آغازیست بر حرکت باشگاه ها به سمت خصوصی سازی و رهایی از یوغ دولت.

در ادامه تنها گوشه ای از خلق این حماسه با شکوه را می بینید. حماسه ای که زبان ها، قلم ها و دوربین ها از بیان عظمت و شکوه آن قاصر است.

رونمایی از لوگوی جدید تراکتور

استقبال بی سابقه و حضور پر شور بانوان در سالن پور شریفی تبریز و تشویق تراختور در مراسم رونمایی از لوگو و پیراهن جدید تراکتور با برند جهانی adidas
رونمایی از کیت های جدید اول و دوم تراکتور آذربایجان با اسپانسری آدیداس در سالن پور شریفی تبریز
پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: