https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1876
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱:۲۲

شهردار ارومیه گفت: قرارگاه امام خامنه ای با مشارکت سپاه و شهرداری ارومیه در ساخت سالن های ورزشی، درمانگاه، آسفالت و زیرسازی مناطق خارج از محدوده و حاشیه شهر اقدامات خوبی انجام داده است.

به گزارش آدلین نیوز، محمد حضرت پور با اشاره به دیدار اخیر مسئولان بسیج سازندگی با رهبر معظم انقلاب و همچنین قرائت مهم پیام ایشان در اجتماع بزرگ جهادگران بسیجی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی اظهار کرد: در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی جوانان کشور مجاهدانه و در قالب بسیج سازندگی هر کجا نیاز بوده حضور یافته و برای خدمت به انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران همواره پای کار بوده اند.

وی افزود: نقش بسیج در محرومیت زدایی، عمران و آبادانی کشور و مقوله سازندگی بسیار بارز و بی بدیل و نادیده گرفتن خدمات شایان و بی منت جهادگران بسیجی در واقع نادیده گرفتن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شهردار ارومیه با اشاره به ضرورت تقویت روحیه بسیجی در بحث سازندگی کشور گفت: شهرداری ارومیه آمادگی کامل دارد تا با استفاده از تمام ظرفیت های فرهنگی و تبلیغاتی خود به این مقوله بسیار مهم ورود کند، چرا که خود را جدا از جهادگران بسیجی نمی داند و در طول سال های گذشته همواره کوشیده تا روحیه بسیجی و سازندگی را در بین پرسنل و در اجرای پروژه های خود پیاده کند.

حضرت پور با بیان اینکه بی صبرانه منتظر قرائت پیام رهبر معظم انقلاب در همایش بزرگ جهادگران بسیجی هستیم، ادامه داد: منویات حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به عنوان چراغ راه همه ایرانیان در فضای پر از آشوب است و قطعاً پیام ایشان همانند همیشه حاوی نکاتی خواهد بود که راهگشای بسیاری از مشکلات است.

این مقام مسئول یادآور شد: شهرداری ارومیه طی سال های گذشته همواره تلاش کرده روحیه جهادی و بسیجی خود را حفظ کند و از این رو در قضیه سیل اخیر در شمال و جنوب کشور داوطلبانه و جز اولین دستگاه هایی بود که بلا فاصله اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و همچنین اعزام ماشین آلات به مناطق سیل زده کرد.

شهردار ارومیه افزود: در زلزله کرمانشاه نیز شهرداری در کنار جهادگران بسیجی و همگام با آنها برای کمک به زلزله زدگان شتافت و کاروان کمک های مردمی شهرداری و اعزام ماشین آلات به کرمانشاه بنا بر اذعان شاهدان در سطح کشور بی نظیر بود.

حضرت پور تاکید کرد: حاصل جلب اعتماد شهروندان به شهرداری در سال های اخیر و ارتباط موثر دو سویه خود را در اعزام کاروان های با شکوه مردمی در کوتاهترین زمان و از طریق شهرداری ارومیه نشان داد و ما باید قدر این سرمایه مهم و ارزشمند را بدانیم.

وی اظهار داشت: شهرداری ارومیه همچنین در انجام پروژه های کلان خویش نیز به صورت جهادی و بسیجی وار وارد شده و پل های رینگ نخست شهر از جمله آنهاست که در کمترین زمان گره از مشکلات ترافیکی مردم باز کرد، همچنین در بحث محلات حاشیه شهر و محرومیت زدایی نیز اقدامات بسیار قابل توجهی هم از لحاظ عمرانی و هم از لحاظ فرهنگی-اجتماعی انجام داده ایم.

حضرت پور همچنین ادامه داد: از جمله پروژه های دیگری که می توان نام برد پروژه عظیم کمربندی دوم ارومیه است که بزرگراه سپاه نامگذاری کرده ایم و در این پروژه هزار میلیارد تومانی جهادگرانی در قالب موسسه امین قرارگاه خاتم الانبیا به معنای واقعی کلمه شبانه روزی و مجاهدانه می کوشند و از این رو شهرداری خود را موظف به حمایت از موسسات انقلابی جهت تقویت روحیه بسیجی در جامعه می داند.

شهردار ارومیه تصریح کرد: شهرداری ارومیه از هرگونه فعالیت در راستای بسیج سازندگی و فعالیت های جهادگران بسیجی حمایت می کند و در این راستا برنامه و تدابیر ویژه ای را برای بحث اردوهای جهادی دانشجویی و سایر اقشار در محلات حاشیه شهر اندیشیده است تا دست در دست همدیگر به یاری قشر مستضعف جامعه بشتابیم.

وی یادآور شد: در همین راستا قرارگاه امام خامنه ای با مشارکت سپاه و شهرداری ارومیه کارهای بسیار خوبی شروع کرده اند که ساخت سالن های ورزشی، درمانگاه، آسفالت و زیرسازی مناطق خارج از محدوده و حاشیه شهر و برگزاری اردوهای فرهنگی را شامل می شود.

حضرت پور بسیج سازندگی و جهادگران جوان و پر تلاش بسیجی را از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: گروه های جهادی و بسیج سازندگی همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب بوده و هستند و معظم له جهادگران بسیجی را مژده آینده بهتر نامیده اند.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: فعالیت های جهادی بسیجیان تنها محدود به مباحث عمران، آبادانی و سازندگی نیست بلکه جهادگران در هر اقدام عام المنفعه ای حضور دارند و هرجا به آنها نیاز شده از جمله در مباحث آموزشی، بهداشتی، پزشکی و تعداد زیادی موارد دیگر بی منت و بی ادعا و حتی در اکثر موارد در گمنامی به کمک محرومان و مستضعفان جامعه شتافته اند که هدفشان در نهایت تقویت انقلاب اسلامی و رفع مشکلات کشور در حوزه های مختلف و کسب رضایتمندی هموطنان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: