https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1886
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: علیرغم سپری شدن بیش از ربع قرن از شیوع و بروز بیماری در کشور هنوز هم در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی دچار مشکل هستیم.

این مطلب را معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در جلسه آسیب شناسی مدیریت مراقبت HIV / AIDS در نظام شبکه عنوان کرد.

به گزارش آدلین نیوز، جلسه هماهنگی و آسیب شناسی مدیریت مراقبت HIV / AIDS در نظام شبکه با حضور مدیران شبکه بهداشت درمان و روسای مراکز بهداشت شهرستان های ارومیه، بوکان، پیرانشهر، سلماس، ماکو، میاندوآب، مهاباد و نقده در سالن اجتماعات حوزه معاونت بهداشت برگزار گردید.

در این جلسه دکتر رسول انتظار مهدی معاون بهداشتی دانشگاه ضمن قدردانی از مدیران در اجرای مطلوب طرح کنترل فشار خون، ارکان برنامه استراتژیک ایدز را به حاضران تبیین نمود و اظهار داشت: علیرغم سپری شدن بیش از ربع قرن از شیوع و بروز بیماری در کشور هنوز هم در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی دچار مشکل هستیم و در حالی که دنیا پایان اپیدمی ایدز را جشن می گیرد ما در بیم افزایش موارد آلودگی در زنان و کودکانمان می باشیم.

وی ضمن بر شمردن برخی مشکلات اجرایی به ضعف جدی در تعیین مخاطبان برای انجام تست سریع و ضرورت خدمات تشخیصی متمرکز تاکید نمود .

در ادامه گزارشی از وضعیت بیماری در جهان، ایران، آذربایجان غربی و اجزای چهارمین برنامه استراتژیک کشوری ایدز(۹۸-۹۴) با ذکر اهداف، راهبردها و چشم انداز نهایی به حاضران ارائه گردید.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: