https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1910
۰۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از بهره برداری از ۱۲۹ پروژه برق رسانی در استان خبر داد و گفت: اجرای تامین روشنایی جاده شهید کلانتری تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

به گزارش آدلین نیوز، اکبر حسن بگلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت، با قدردانی از اصحاب رسانه که در عرصه مدیریت مصرف در پیک بار و فصل تابستان با شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری داشتند، از بهره برداری از ۱۲۹ پروژه برق رسانی به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: بهره برداری از تعداد ۹ پروژه برق رسانی در روستا‌های نفتو، زنکره، داشلی بولاغ، عربین کندی، مسجدلو، مجنون به به جیک، جعفرآباد، کانی محمدعلی و چیچکلو در شهر‌ستان های چالدران، خوی، بوکان و تکاب اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ضریب نفوذ برق رسانی در روستا با نسبت خانوار، ۹۹/۹۸ است که از ۱۸ روستای نوار مرزی فاقد برق، ۹ روستا ساکن دائمی ندارند یا زیر سه خانوار دارند که در صورت بازگشت خانوارها به این روستاها کار برق رسانی آنها نیز انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تامین روشنایی جاده شهید کلانتری جزو وظایف این شرکت نیست، تصریح کرد: با جلساتی که در استانداری برگزار شد و پیرو دستور مقام عالی استان، یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان اعتبار برای تامین روشنایی این جاده تامین شده است که از ۲۲ کیلومتر بدون روشنایی آن، هشت کیلومتر از این پروژه اجرا و قابل بهره برداری است و مابقی تا آخر سال ۹۸ اجرا می گردد.

حسن بگلو در مورد طرح حذف قبوض کاغذی نیز گفت: یک میلیون و ۲۵۷ هزار مشترک برق خانگی، تجاری و صنعتی در استان وجود دارد که ۹۰ درصد این مشترکان شماره همراه خود را برای دریافت قبوض و خدمات در سامانه ثبت کرده‌ اند و با حذف قبوض کاغذی بطور میانگین سالیانه از چاپ و پخش چهار میلیون برگه A4 در استان جلوگیری می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به اتمام پروژه های کمّی در حوزه شهری خاطرنشان کرد: احداث ۹۱ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی، ۱۱۴ دستگاه پست هوایی و ۷۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در راستای افزایش کیفیت و بهبود خدمات رسانی در آذربایجان غربی اجرایی می شود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: