https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1921
۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹

همزمان با هفته دولت و با حضور امام جمعه سلماس، نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهر، هشتمین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی ناحیه سلماس، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش آدلین نیوز، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه سلماس گفت: با افتتاح جایگاه سوخت مایع این مجتمع، تعداد جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی ناحیه سلماس به ۸ باب افزایش یافت.

ایرج فتح الهی با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: مجتمع خدماتی و رفاهی مرادخانی در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال احداث گردیده و جمعاً دارای 8 نازل بنزین و ۴ نازل نفتگاز می باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: بخش CNG این جایگاه که دارای ۴ سکو با ۴ دیسپنسر و ۸ نازل CNG است در سال ۱۳۸۶ به بهره برداری رسیده است

رئیس ناحیه پخش فرآورده های نفتی سلماس ادامه داد: در این جایگاه امکان همزمان عرضه سه نوع فرآورده بنزین، نفتگاز یورو۵ و CNG برای ۲۰ خودرو وجود دارد.

فتح الهی در پایان با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی در احداث و راه اندازی این جایگاه و امکان اشتغال زایی آن برای بیش از۱۶ نفر، به تجهیزات بسیار مطلوب آن اعم از سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت، کیف پول کارت سوخت و امکانات رفاهی اعم از نمازخانه، سرویس های بهداشتی زنانه و مردانه و کافی شاپ جایگاه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این مجتمع خدماتی و رفاهی در ابتدای جاده سلماس به ارومیه قرار گرفته و یکی از مسیرهای پرتردد استان می باشد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: