https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1934
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی در نشست صمیمی با صنعتگران شهرک صنعتی شاهین دژ گفت: در طی یک سال گذشته ۴۹۲ سند تفکیکی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان اخذ و به واحدهای تولیدی اعطا شده است.

به گزارش آدلین نیوز، علی عبدلی سیلابی در این نشست که با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شاهین دژ و در واحد تولیدی ایلمان شیر برگزار شد، اظهار داشت: هدف شرکت شهرک های صنعتی، ایجاد زیرساخت های صنعتی و حمایت های نرم افزاری در قالب معاونت صنایع کوچک می باشد که در سال گذشته در هر دو حوزه به توفیقات خوبی دست یافته ایم به طوری که شاهد راه اندازی مجدد ۵۷ واحد تولیدی و صنعتی استان هستیم که قبلاً راکد بودند.

این مقام مسئول با تأکید بر بهبود وضعیت زیرساختی و زیبا سازی شهرک صنعتی شاهین دژ خواستار پیگیری و افزایش اقدامات شرکت خدماتی شهرک صنعتی با همکاری واحدهای تولیدی شد و تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی آمادگی دارد تا با ارائه برنامه های کاربردی از سوی واحدهای تولیدی و مطالبه گری آنان به جهت حمایت از صنعت و اشتغال در شهرستان اقدامات عملی تری در راستای بهبود فضای کسب و کار شهرک صنعتی بردارد.

عبدلی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی انجام گرفته در ۶ ماهه اول سال جاری زمین بدون سند در شهرک ها و نواحی صنعتی استان نخواهیم داشت، گفت: در طی یک سال گذشته ۴۹۲ سند تفکیکی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان اخذ و به واحدهای تولیدی اعطا شده است.

رییس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به مزایا و مشوقات سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی، ادامه داد: در همین راستا و با توجه به نامگذاری ۲۱ مرداد به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک، دستورالعمل بخشودگی تعدیل بدهی واحدهای تولیدی استان ابلاغ شده است که بر اساس آن واحدهای تولیدی بدهکار به شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی در صورت پرداخت اصل بدهی می توانند تا سقف ۸۰ درصد از بخشودگی تعدیل بدهی خود تا دهم شهریور ماه سال جاری برخوردار شوند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: