https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1951
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی از انعقاد ۴۷ قرارداد واگذاری زمین به سرمایه گذاران بخش تولید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، علی عبدلی سیلابی با بیان اینکه با انعقاد تعداد ۴۷ قرارداد واگذاری در مجموع بیش از ۵۷ هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران بخش تولید واگذار شده است، اظهار داشت: واگذاری این میزان زمین صنعتی در سالی که به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است می تواند یک اتفاق مهم برای اقتصاد و صنعت آذربایجان غربی محسوب شود که می تواند اشتغال پایدار را برای مردم استان فراهم نماید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با واگذاری این تعداد زمین به سرمایه گذاران و بهره برداری از این طرح ها، برای بیش از ۲ هزار و پانصد نفر ایجاد شغل خواهد شد، ادامه داد: براساس جواز صادره ارزش میزان سرمایه گذاری این طرح های صنعتی در مجموع بالغ بر ۱۱ هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال می باشد.

عبدلی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های شرکت شهرک های صنعتی راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی می باشد، گفت: در سال جاری در مجموع تعداد ۴۶ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشته اند.

مدیرعامل شهرک های صنعتی آذربایجان غربی همچنین با اشاره به فعالیت ۱۲ واحد تولیدی با سرمایه گذار خارجی در سطح شهرک ها ونواحی صنعتی، خاطرنشان ساخت: طی یکسال گذشته با حمایت استانداری نسبت به جذب ۵ سرمایه گذار خارجی از کشورهای آلمان، چین، سوئد، آذربایجان و عراق نیز اقدام شده است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: