https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1967
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: رزمایش واکنش در شرایط اضطراری در محل انبار نفت خوی با هدف شناسایی نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت در محوطه تاسیسات نفتی خوی اجرا شد.

به گزارش آدلین نیوز، احمد مجرد -مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه- با اعلام این مطلب افزود: انبار نفت خوی از اهمیت ویژه ای در سوخت رسانی به صنایع و جایگاه های سوخت شهر خوی برخوردار است به طوری که بسیاری از جایگاه های عرضه سوخت در خوی و شهرهای مجاور و بسیاری از صنایع بزرگ از این انبار نفت تامین و توزیع می شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: این مانور با هدف ارزیابی و شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود، بالا بردن ضریب ایمنی کارکنان در مقابله با شرایط اضطراری، همچنین افزایش همکاری و تعامل با سازمان های امدادی و خدمات رسان و با حضور مناطق کردستان و میاندوآب به عنوان مناطق معین برگزار گردید.

مجرد تصریح کرد: مانور در قسمت های مختلف تأسیسات و عملیات و با وقوع حریق فرضی در یکی از پمپ شیدها(پمپ های ارسال نفت) شروع و با اطفای حریق آتش سوزی یکی از نفتکش ها و مخزن شماره ۴ و عملیات مناسب کارکنان عملیاتی و به کارگیری تجهیزات و ادوات ایمنی و آتش نشانی انبار نفت و همکاری گروه اطفای حریق سازمان آتش نشانی شهر با موفقیت مهار و خاموش شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه اظهار داشت: این مانور در آستانه بازگشایی مدارس برگزار و دو موضوع امنیت، ایمنی و تأمین سوخت رسانی در شرایط بحرانی مورد توجه قرار گرفت.

گفتنی است در جلسه اختتامیه مانور که با حضور معاون استاندار و فرماندار خوی برگزار شد مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از مشارکت فعال کلیه سازمان های امدادی و خدمات رسان، نظامی و انتظامی، استانداری، فرمانداری و همچنین مدیران مناطق کردستان و میاندوآب قدردانی نمود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: