https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1993
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴

دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان غربی از کشف بیش از ۸ تن مواد مخدر مرفین و تریاک در این استان خبر داد.

مصطفی حبیبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی از کشف بیش از ۸ تن مواد مخدر که شامل سه و نیم تن مرفین و ۵ تن تریاک بود در این استان خبر داد.

وی گفت: مواد مخدر کشف شده از قاچاقچیان با کامیون از زاهدان به آذربایجان غربی منتقل شده بود که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حین تخلیه بار، کشف و ضبط شد.

حبیبی با بیان اینکه ۷ قاچاقچی در این خصوص دستگیر شده‌اند، بیان کرد: متهمین با قرار بازداشت موقت بازداشت و به زندان معرفی شدند و دراین خصوص چند دستگاه خودرو حامل مواد مخدر که به صورت پوششی در بونکر حامل گاز مایع بود توقیف شده است.

وی با بیان اینکه پرونده قضایی در شعبه ۶ بازپرسی این استان برای این ۷ نفر تشکیل شده است، در پایان گفت: دست اندرکاران و رابطین این پرونده نیز تحت تعقیب قرار دارند. / میزان

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: