https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2008
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: یازدهمین جشنواره نخستین واژه آب از اول مهر ماه در بیش از ۳۸ شهر آذربایجان غربی آغاز و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش آدلین نیوز، داریوش رضایی -مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی- با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: برنامه های یازدهمین جشنواره نخستین واژه آب با عناوین مختلف نظیر مسابقه نقاشی «آب = زندگی»، برگزاری کارگاه آموزشی برای اولیاء دانش آموزان، برگزاری مراسمات زنگ آب در مدارس سطح استان، برگزاری کلاس های آموزشی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در بیش از ۳۸ شهر آذربایجان غربی، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه دانش آموزان اول ابتدایی به صورت متمرکز در بیش از ۵ شهرستان با حضور گروه های هنری و نمایشی و استفاده از ظرفیت سمن ها و گروه های اجتماعی مردم نهاد برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی مصرف آب در بین آحاد مردم افزود: در سال جاری برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی برای بیش از ۱۰ هزار دانش آموز و ۲ هزار زن خانه دار انجام شده است.

وی با اشاره به فراخوان مسابقه نقاشی «آب = زندگی» که در دو مقطع کودک و نوجوان برگزار می شود، گفت: مرحله استانی این مسابقه از اول مهر ماه آغاز شده و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

رضایی با بیان اینکه داوری آثار ارسالی، یکم تا ۱۵ آذر ماه انجام خواهد شد، ابراز داشت: نمایشگاه آثار برتر از ۲۴ تا ۳۰ آذرماه به مدت یک هفته با حضور و بازدید دانش آموزان برپا می شود.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه که با حضور مدیران کمیته سازگاری با کم آبی در استان، مدیران صنعت آب و آب و فاضلاب برگزار می شود از برگزیدگان تجلیل شده و ۱۰ اثر برتر برای شرکت در مرحله کشوری به آبفای کشور ارسال می شود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی اظهار داشت: این مسابقه به همت شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی و با همکاری استانداری آذربایجان غربی و سازمان ها و ادارات کل استانی آموزش و پرورش، آب منطقه ای، حفاظت محیط زیست، جهاد کشاورزی و صمت برگزار می شود.

رضایی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به مرحله کشوری نیز از ۱۵ تا ۲۶ دی ماه است، خاطرنشان ساخت: داوری آثار کشوری از اول لغایت دهم بهمن ماه خواهد بود که آثار برتر با برپایی نمایشگاه در معرض بازدید دانش آموزان قرار گرفته و با برگزاری مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل به عمل می آید.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: