https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2015
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۹۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان اجرا شده است.

به گزارش آدلین نیوز، علیرضا شیخی اظهار داشت: با اجرای این حجم از شبکه، میزان شبکه و خط انتقال اجرا شده در کل استان در مجموع به بیش از ۱۴ هزار و ۲۳۵ کیلومتر رسیده است.

وی با اشاره به نصب ۶ هزار و ۱۵۵ انشعاب گاز طبیعی در سا لجاری افزود: هم اکنون انشعابات نصب شده استان به ۴۳۹ هزار و ۲۳۲ مورد رسیده است.

شیخی با بیان اینکه در نیمه نخست سالجاری 12 هزار و ۴۲۵ مورد اشتراک پذیری صورت گرفته است، تعداد کل مشترکین استان را ۹۵۶ هزار و ۸۴۸ اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر تدوام گازرسانی به مناطق محروم از این نعمت خدادادی گفت: با وجود فرا رسیدن فصول بارندگی در این استان، عملیات گازرسانی متوقف نشده و با جدیت تمام در حال اجراست.

وی ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات و همچنین همکاری مردم و نهادهای خدمات رسان، نهضت گازرسانی در آذربایجان غربی با شتاب بیشتری ادامه یابد.

شیخی در خاتمه مجموع تعداد واحدهای مسکونی شهری و روستایی برخوردار از گاز طبیعی در استان را یک میلیون و ۷۳ هزار و ۵۷۸ واحد ذکر کرد و افزود: ۱۳ هزار و ۱۶۵ واحد از این تعداد در سالجاری به شبکه گاز سراسری متصل شده‌اند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: