https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2021
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳

فرمانده انتظامی آذربایجان گفت: پلیس در جهت هوشمند سازی منابع انسانی و سامانه ها با بهره گیری از سامانه ها در زمینه رصد مرزها و مسائل اجتماعی اقدامات شایسته ای را انجام داده است.

به گزارش آدلین نیوز، سردار مسعود خرّم نیا با بیان اینکه مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است افزود: کشف بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر از جمله دیگر موفقیت های پلیس استان در حوزه مقابله با جرم بوده که این رقم قابل مقایسه با نیمه نخست سال گذشته نیست.

وی انهدام ۱۱۴ باند سرقت و کشف بیش از ۳۷ میلیارد ریال اقلام سرقتی و بازگرداندن آن به صاحبانشان را از دیگر اقدامات انتظامی استان برشمرد و عنوان کرد: این امر با اهتمام ویژه پلیس در خصوص کشف سرقت و دستگیری سارقان محقق شده به طوری که ۹۰ درصد سرقت از منزل، اماکن دولتی و خودرو در آذربایجان غربی طی سال جاری کشف شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: اجرای طرح‌های همسایه بانی، شورای معتمد محلات و آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد به بیش از ۴ هزار نفر در راستای امنیت آفرینی بیشتر به شهروندان، از دیگر اقدامات پلیس است.

وی خاطرنشان ساخت: شعار امسال ناجا «پلیس هوشمند، امین مردم» انتخاب شده زیرا براساس برنامه‌ریزی‌ها بهره‌گیری از سامانه‌های پیشرفته در راستای تسهیل در ماموریت‌های پلیس در دستور کار انتظامی استان نیز قرار گرفته است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: