https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2027
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: موکب کارکنان این اداره در مکان یاد شده به منظور خدمت رسانی زائران اربعین حسینی از ۱۹ مهرماه لغایت ۳۰ مهرماه برپا می‌شود.

به گزارش آدلین نیوز، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی پیاده روی اربعین از برپایی موکبی توسط کارکنان نفت ارومیه در ورودی کربلای معلی(عمود ۱۱۸۸) جهت خدمت رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبر داد.

احمد مجرد اظهار داشت: موکب کارکنان این اداره در مکان یاد شده به منظور خدمت رسانی زائران اربعین حسینی از ۱۹ مهرماه لغایت ۳۰ مهرماه برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه کلیه هزینه‌های این کاروان تدارکاتی از محل کمک های نقدی و غیرنقدی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و سایر ذینفعان تامین شده است، تصریح کرد: در موکب‌ کارکنان نفت ارومیه، ۴۰ خادم افتخاری اعم از خیاط، آشپز، برق کار، بهورز، بهداشت یار و … آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

این مقام مسئول افزود: برابر برنامه ریزی صورت گرفته قرار هست روزانه برای یک هزار نفر صبحانه، یک هزار نفر نهار، یک هزار نفر شام و ۵ هزار نفر دسر میوه تهیه شود و بصورت شبانه روزی با چای و شربت از زائرین پذیرایی گردد.

مجرد خاطرنشان ساخت: در موکب منتسب به کارکنان نفت ارومیه امکان اسکان برای ۵۰۰ نفر وجود دارد و سوخت لازم نیز برای کاروان های زیارتی داخل استان و همچنین اتوبوس های خارجی اعزامی از کشورهای همسایه تامین شده و لیست جایگاه های منتخب بصورت مکتوب به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان دبیرخانه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان و همچنین به فرمانداری ها و شهرداری ها ارسال شده است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: