https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2099
۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۳:۵۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه خبر منتشر شده از سوی یکی از خبرگزاری ها به نقل از رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه را تکذیب کرد.

به گزارش آدلین نیوز، احمد مجرد با بیان مطلب فوق در ادامه افزود: آلودگی هوا ارتباطی به نوع نفتگاز توزیع شده در ارومیه ندارد و از آبان ۹۷ صد درصد نفتگاز توزیع شده برای خودروهای دیزلی اعم از اتوبوسهای درون شهری و برون شهری در سطح مرکز استان و شهرهای شمالی آذربایجان غربی از نوع استاندارد یورو ۵ می باشد.

وی ادامه داد: با توزیع این فرآورده سازگاز با محیط زیست به سهم خود از آلاینده های زیست محیطی به شدت کاسته شده و امیدواریم مسئولین امر با کنترل سایر مولفه های تاثیرگذار در آلودگی هوا اعم از خودروهای فرسوده، صنایع و… شاهد هوای پاک برای شهر و استانمان باشیم.

این مقام مسئول ضمن تشریح کنترل آلاینده های زیست محیطی به کاهش میزان گوگرد در نفتگاز توزیع شده از ۷۰۰۰ ppm به ۵ ppm اشاره کرد و گفت: نقش کاهش میزان گوگرد در نفتگاز یورو ۵ در میزان آلاینده های زیست محیطی بسیار تاثیر گذار است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۷۰ درصد بنزین توزیع شده در منطقه ارومیه از نوع یورو ۴ بوده و درصدد هستیم این مقدار را تا پایان سال به ۸۵ درصد برسانیم.

مجرد با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون بالغ بر ۱۴۶ میلیون لیتر نفتگاز یورو ۵ در بخش حمل و نقل به مصرف رسیده، خاطر نشان ساخت: توزیع نفتگاز یورو ۵ در سطح منطقه نشان از عمل به تعهدات وزارت نفت در کاهش آلایندگی سوخت های فسیلی بوده و گام ارزشمند دیگری در جهت بهبود وضعیت زیست محیطی استان‌ آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: