https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2102
۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۴:۰۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: ساخت مراکز درمانی ارتباطی با دریافتی پرسنل ندارد و کسانی که با این حرف و حدیث ها، مانع از توسعه استان می شوند راه بیهوده ای را در پیش گرفته اند.

به گزارش آدلین نیوز، دکتر جواد آقازاده در مراسم بزرگداشت روز پرستار که در سالن اجتماعات بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) گفت: در شهرستانهایی که توان ایجاد دانشکده را دارند این کار را انجام می دهیم که این مهم در راستای سیاستهای توسعه علوم پزشکی و نقشه راه دانشگاه است و دانشکده علوم پزشکی خوی نیز در همین راستا شکل گرفت و کسی نباید از این قضیه بهره برداری سیاسی و اجتماعی نماید.

وی اضافه کرد: مراکز درمانی که ساخته می شوند و به چرخه ارائه خدمات می رسند نیز بر اساس نیاز مردم و نیاز منطقه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: ساخت بیمارستانها ارتباطی به دریافتی های پرسنل ندارد و اگر عده ای از این مسئله سوء استفاده می کنند و با این کار در واقع می خواهند جلوی توسعه استان را بگیرند، راه بیهوده ای را در پیش گرفته اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه طبق اطلاعات دریافتی از دانشگاهها، از نظر پرداخت پرسنلی بالاتر از متوسط کشوری هستیم افزود: از همان ابتدا به این نتیجه رسیدیم که در طرح قاصدک پرداختها عادلانه نیست، اضافه کاری وابسته به کارانه است و پرداختی که در نظام قاصدک انجام می گیرد کمتر از آنی است که باید پرداخت شود لذا ما از همان اول موضوع کارانه و اضافه کار را جدا کردیم.

آقازاده با بیان اینکه معاون وزیر بهداشت از پرداخت سه کارانه در طی این هفته خبر داده است تصریح کرد: بیمه ها حدود ۳۵۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی استان بدهکارند که با پرداخت آن این دانشگاه هیچ گونه مشکلی بابت پرداخت معوقات پرسنل خود نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی همچنین گفت: تعامل و همکاری بسیار خوبی بین دانشگاه و نظام پرستاری است و هر دو پیگیر مطالبات پرستاران هستند و حتی وزارتخانه هم پیگیر موضوع است.

وی خاطر نشان کرد: موضوع معوقات با مباحث عمرانی هیچ ارتباطی ندارد اگر چنین نبود چرا دانشگاههایی که کار عمرانی نکرده اند باز هم در پرداخت کارانه ها معوقه دارند؟

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: