https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2112
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱

در چارچوب بازی های هفته نوزدهم تیم فوتبال نود ارومیه که جزو مدعیان قهرمانی لیگ آزادگان است بازی را در ورزشگاه سردار جنگل رشت برابر سپید رود با تک گل جواد آقایی پور در دقیقه ۴۰ بازی، واگذار کرد تا ۳ امتیاز حساس دیدار با تیم قعر جدولی را از دست بدهد.

نویسنده: هادی علیزاده

به گزارش آدلین نیوز، این دیدار که حواشی آن قبل از بازی و با تاخیر نیم ساعته شروع آن به علت عدم وجود آمبولانس! کلید خورده بود با فحاشی هواداران سپید رود رشت از همان دقیقه اول علیه تیم مقابل(نود ارومیه) ادامه یافت.

هر چند حساسیت بازی به دلیل جنگ تیم ارومیه ای برای ماندن در کورس قهرمانی و فرار از قعر نشینی سپید رود رشت بالا بود، اما کمتر کسی فکر می کرد که این دیدار با این همه حواشی و اخراجی به پایان برسد.

اخراج سرپرست و مربی تیم سپیدرود رشت و سرپرست تیم نود ارومیه توسط داور بازی، تنها گوشه ای از این اخراجی ها بود.

نپذیرفتن گل تساوی نود ارومیه توسط داور بازی نیز جزو صحنه های بحث برانگیز دیدار جنجالی رشت بود.

در اواخر مسابقه محمد زینالی و پیمان پورصادقی از نود ارومیه و نوید حیدری از سپید رود رشت کارت قرمز گرفتند و از زمین بازی اخراج شدند.

گلایه اصحاب رسانه به علت عدم برخورداری جایگاه خبرنگاران از سیستم گرمایشی مناسب در استادیوم سردار جنگل، یکی دیگر از حواشی این مسابقه بود.

حواشی و فحاشی ها به مستطیل سبز ختم نشد و پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، کادر فنی تیم سپید رود رشت به همراه تعدادی افراد دیگر که مشخص بود جزو کادر فنی تیم رشتی نیستند به سمت نیمکت تیم نود ارومیه یورش برده و باعث درگیری بین دو تیم شدند.

یحیی بهاری –مدیرعامل نود ارومیه- طی مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسئولین شهر رشت توانایی برگزاری یک مسابقه ساده را نداشتتد و با اقدامات غیرحرفه‌ای آبروی شهر خود را بردند.

وی با اینکه زودتر از عوامل اجرایی مسابقه در زمین بازی حاضر بودیم،ادامه داد: در این بازی فحاشی‌ توسط تماشاگرنما انجام نشده و این عمل تماشاگران سپیدرود و فحاشی و توهین های انها به مجموعه نود ارومیه، نشان دهنده فرهنگشان بوده و زیبنده خانواده‌ خودشان است و تیم ما فقط به احترام سازمان لیگ، ۳۲ دقیقه تاخیر در شروع بازی را زیر بارش باران و با انواع فحاشی‌ها تحمل کرد.

بهاری افزود: سوال ما این است که چگونه یک تیم، ۲۰ نفر عوامل کادرفنی روی نیمکت تیم خود دارد و هر کسی که احساس می کند کاری میتواند انجام دهد، خود را از سکوها به زمین بازی رسانده و درگیری ایجاد می کند؟

رادنی دیدار -مدیر رسانه ای تیم سپید رود رشت- نیز طی مصاحبه ای با خبرگزاری تسنیم که خود خبرنگار ورزشی این خبرگزاری است، انگشت اتهام را به سمت سرمربی و مدیرعامل نود ارومیه گرفته و مدعی است: سرمربی جوان نود ارومیه که روزهای ابتدایی مربیگری اش را تجربه می کند در صحنه ای که به وی مرتبط نبود به سمت مربی پیشکسوتی چون نادر دست نشان حمله ور شد.

وی ادامه می دهد: پس از این حرکت، مدیرعامل نود ارومیه نیز با حمله به سمت نیمکت سپید رود، از روی عمد قصد به جنجال کشیدن این بازی را داشت و حتی در دقایقی از بازی نیز سعی کرد بازیکنان نود ارومیه را از میدان بیرون بکشد.

مدیر رسانه ای سپید رود رشت معتقد است: رفتارهای مدیرعامل نود ارومیه مسبوق به سابقه است و پیش از این، همین رفتارها را از عوامل تیم ارومیه ای با کادر فنی و بازیکنان مس کرمان شاهد بودیم حتی در بازی رفت در ارومیه نیز همین جنجال ها را علیه تیم ما انجام داده و با داد و فریاد در پشت رختکن، سعی در حاشیه سازی داشته و با پارچه نوشته های توهین آمیز، شاهد فحاشی تماشاگرانشان بودیم.

علی رغم ادعاهای مدیر رسانه ای تیم سپید رود باید از وی پرسید به فرض حتی اگر چنین رفتارهایی از سمت تماشاگران و عوامل فنی نود ارومیه در بازی رفت انجام شده باشد، آیا تماشاگران و کادر فنی و بازیکنان سپید رود، مجاز به مقابله به مثل و فحاشی به تیم حریف بودند؟

هر چند سپید رود رشت ۳ امتیاز این بازی را در خانه نگه داشت اما همچنان با ۱۸ امتیاز جزو قعرنشینان لیگ و گزینه های سقوط به دسته‌ی پایین تر ماند و از سویی دیگر، برخورد هواداران و کادر فنی این تیم با نود ارومیه، تصویر بدی از آنها در اذهان فوتبالدوستان علی الخصوص طرفداران فوتبال در ارومیه ایجاد کرد.

نود ارومیه نیز با این باخت، اختلاف امتیاز خود با تیم صدرنشین را به عدد ۴ رساند و با ۳۵ امتیاز پشت سر تیم های مس رفسنجان و گل ریحان البرز همچنان جزو بالانشینان و مدعیان قهرمانی لیگ آزادگان است.

اخبار ارومیه / اخبار آذربایجان غربی

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: