https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2143
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۴:۲۰

مسئول روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: حدود ۶۰ درصد گاز طبیعی استان در بخش خانگی و تجاری و ما بقی در نیروگاه ها و مصارف عمده مصرف می شود.

به گزارش آدلین نیوز، محمد صبوری -مسئول روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی- با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: گاز طبیعی سهم ۷۰ درصدی در سبد انرژی استان دارد و این آمار مؤید اهمیت حفظ و تأمین پایدار جریان گاز طبیعی در استان است.

وی گفت: خوشبختانه در سایه تلاش کارکنان شرکت گاز استان تا به امروز مشکلی از بابت تامین گاز در آذربایجان غربی نداشته ایم.

صبوری تصریح کرد: برای گازرسانی به مناطق بی بهره از این نعمت خدادادی و همچنین جلوگیری از افت فشار گاز نیازمند مشارکت مردم نیز هستیم و امیدواریم با رعایت اصول صرفه جویی گاز طبیعی بدون مشکلی خاص از زمستان امسال نیز عبور کنیم.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد: مشترکان در کنار صرفه جویی در مصرف گاز به مساله استفاده ایمن و توجه به نکات ایمنی نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: با توجه به کاهش شدید دمای هوا، احتمال افت فشار گاز در برخی مناطق آذربایجان غربی وجود دارد و به منظور جلوگیری از چنین پیشامدهایی، لازم است مشترکان در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: