https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2219
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲:۴۲

سرمربی شهرداری ماهشهر که پس از پایان نیمه اول در رختکن تیم خود حضور یافته بود با حمله هواداران و لیدر منتسب به تیم سردار بوکان مواجه شد.

به گزارش آدلین نیوز، دو تیم شهرداری ماهشهر و سردار بوکان در چارچوب بازی های هفته شانزدهم لیگ دسته دو کشور(گروه ب) در ورزشگاه خاتم االانبیای بوکان به مصاف هم رفته بودند اما شاید کمتر کسی احتمال می داد که ممکن است در بازی امروز اتفاقات هولناک و زننده ای اتفاق بیفتد.

ماجرا از جایی شروع می شود که عده ای از هواداران سردار بوکان قبل از آغاز این دیدار، مانع از حضور حریف در زمین بازی شده و شعارهای توهین آمیز علیه شهرداری ماهشهر سر می دهند و حتی دروازه بان سابقشان نیز که در حال حاضر گلر شهرداری ماهشهر است از این توهین ها در امان نمانده و تهدید می شود.

با گذشت دقایقی از این اتفاقات و با آرام شدن نسبی جو نا آرام ورزشگاه، مهدی پاشازاده بازیکنانش را برای گرم کردن به زمین بازی می فرستد که این بار گلوله های برفی نصیب بازیکنان شهرداری ماهشهر می شود.

نیمه اول با تمام حواشی به پایان می رسد و سرمربی شهرداری ماهشهر قبل از بازیکنان راهی رختکن می شود تا در بین دو نیمه، نکات فنی را به بازیکنانش گوشزد کند اما زمانی که قصد ورود به رختکن را داشت با درهای باز رختکن روبرو می شود و در ادامه با ورود به رختکن، چند نفر از هواداران سردار بوکان به همراه لیدر منتسب به این تیم، صورت و گیجگاه مهدی پاشازاده را تا سر حد بیهوشی هدف مشت های خود قرار می دهند.

لحظاتی بعد تعدادی از بازیکنان سردار بوکان و مسئولان خود را به رختکن شهرداری ماهشهر رسانده و این هواداران و لیدر خاطی به بیرون هدایت می شوند.

پس از این ماجرای عجیب و غریب، سوت بازی در نیمه دوم با یک ساعت تأخیر به صدا در می آید و بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک دو تیم به پایان می رسد.

حواشی بازی به همینجا ختم نمی شود و پس از پایان مسابقه و در بیرون از ورزشگاه محل بازی نیز هواداران سردار بوکان منتظر بازیکنان و کادر فنی شهرداری ماهشهر بودند.

گفتنی است بازیکنان و اعضای تیم شهرداری ماهشهر تا اطلاع ثانوی در رختکن خود محبوس بودند تا پس از عادی شدن شرایط، ورزشگاه را ترک کنند.

شنیده ها حکایت از این دارد که علت حواشی خونین این بازی، پیوستن دروازه بان سردار بوکان به شهرداری ماهشهر بوده و همین امر باعث عصبانیت هواداران بوکانی شده است.

فیلم مربوط به این درگیری در پست حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر موجود است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما:
نویسنده دیدگاه: SEO Service
تاریخ : بهمن ۸, ۱۳۹۸

Awesome post! Keep up the great work! 🙂