https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2257
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶

بر اثر وقوع آتش سوزی هولناک در دکه ای در شهرستان مهاباد یک نفر کشته و چند نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش آدلین نیوز، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از آتش سوزی یک دکه در محدوده امیرآباد شهرستان مهاباد خبر داد.

رحمان احمدی اظهار داشت: طی تماس تلفنی از سوی نیروی انتظامی با سازمان آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی یک دکه واقع در محور مهاباد میاندوآب نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک خانم ۸۰ ساله بر اثر خفگی ناشی از گازگرفتی علاءالدین فوت کرد و دختر وی نیز که مسن است از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شد.

احمدی تصریح کرد: بعد از انتشار گاز علاءالدین آتش سوزی به فرش و بالش سرایت کرده و موجب آتش سوزی می شود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد همچنین در ادامه از انفجار گاز در منزلی مسکونی در مهاباد خبر داد و گفت: این حادثه بر اثر نشت شلنگ گاز سماور به وقوع پیوست و شدت آن به حدی بود که باعث کنده شدن پنجره و پرتاب آن به کوچه شد.

‌‌وی افزود: با توجه به نبود ساکنین در منزل، خوشبختانه کسی در این حادثه آسیب ندید ولی به اثاث منزل خساراتی وارد شد.

آتش سوزی، آتش نشانی، شهرداری، مهاباد، شهرداری مهاباد، اخبار مهاباد

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: