https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2299
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷

پس از آنکه احتمال حضور وحید جلال زاده در میدان رقابت انتخاباتی مجلس یازدهم ارومیه قوت گرفت، برخی از چهره های سیاسی در پوشش های مختلف ابراز نگرانی کردند.

ارومیه / اخبار انتخابات ارومیه

پس از آنکه در فضای مجازی احتمال حضور وحید جلال زاده در میدان رقابت انتخاباتی مجلس یازدهم ارومیه قوت گرفت، همانطور که پیش بینی می شد، برخی از چهره های سیاسی در پوشش کانال ها و گروههای سیاسی و انتخاباتی در فضای تلگرام و اینستاگرام ضمن انتقاد از جلال زاده، از حضور او در صحنه انتخابات مجلس یازدهم ارومیه به شدت ابراز نگرانی کرده اند.

این افراد که عمدتاً عضو هیچ گروه، تشکّل یا حزب سیاسی شناخته شده! نیستند و اغلب بصورت انفرادی! اما گسترده عمل می کنند، هر یک به دلایلی و با اهداف خاص خود، جلال زاده را حتی پیش از قطعی شدن حضورش در صحنه انتخابات ارومیه، آماج حملات و هجمه های سنگین تخریبی قرار داده اند و تلاش می کنند با استفاده از ابزارهای رسانه ای آن هم تطمیع از نوع گسترده و بی سابقه!، از جلال زاده یک چهره‌ی نامطلوب، ناکارآمد، خطرناک، افراطی، عدم آشنا به مشکلات و کمبودهای مردم، وابسته به جریان انحرافی و … ترسیم کنند!

اما اینان چه کسانی هستند؟!

گروه اول: عده ای هستند که با توجه به ملاحظات سیاسی و جناحیشان، جلال زاده را به واسطه‌ی اینکه یک چهره ارزشی، انقلابی و اصولگراست نمی پسندند و بازگشت او به صحنه سیاسی و مدیریتی ارومیه را به معنای حذف خود و یا اطرافیان اصلاح طلبشان تصور می کنند و تلاش می کنند که ترکیب نمایندگان ارومیه از اصلاح طلبان باشد و اگر تلاش آنها بی نتیجه ماند، ترجیح می دهند اصولگرایی به مجلس راه یابد که فقط نامش اصولگرا و انقلابی باشد و از نظر کارکرد و عملکرد، با آنها قرابت داشته باشد! که نمونه چنین اصولگرایانی را بارها دیده اند … کسانی که با رای اصولگرایان وارد قدرت شدند اما پس از مدتی زیر آبی رفتند و به جمع حامیان دولت تدبیر و امید پیوستند!
به عبارتی دیگر این گروه، هیچ کس را انقلابی تر و اصولگراتر از وحید جلال زاده نمی دانند و برای همین است که از بین این همه کاندیدای مدعی اصولگرایی، فقط جلال زاده را می کوبند!!!

ناگفته نماند کسانی که کاندید مد نظرشان را مستقل، بدون وابستگی به حزب یا جریانی خاص و عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس! می دانند نباید به خود و اطرافیانشان اجازه تخریب چهره های با سابقه، اصیل و ولایی دیارشان را بدهند که این تخریب های گسترده نشان می دهد کاندیدایِ در حال حاضر نماینده‌ی دوره دهم مجلس و اطرافیانشان، فقط و فقط به دلیل خطری که از جانب از دست رفتن صندلی سبز کاندید مدنظرشان دارند در مقابل ولاییّون ارومیه قرار گرفته اند!!!

ادامه دارد …

وحید جلال زاده، ارومیه، انتخابات ارومیه، مجلس، انتخابات مجلس، اخبار ارومیه

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما:
نویسنده دیدگاه: AffiliateLabz
تاریخ : بهمن ۲۷, ۱۳۹۸

Great content! Super high-quality! Keep it up! 🙂

نویسنده دیدگاه: امیر مهدی نجفی
تاریخ : اسفند ۱, ۱۳۹۸

سلام به شما دوست بسیار عزیز
خیلی خوشهال میشم تبادل لینک داشته باشیم
تبریز ما