https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2332
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰:۳۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از استقبال مردم و جایگاهداران از دستورالعمل مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: نازل ها، صفحه کلید دیسپنسرها و سرویس های بهداشتی به طور مستمر با مواد ضدعفونی کننده مناسب نظافت می شود.

به گزارش آدلین نیوز، احمد مجرد -مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه- با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: تامین الزامات بهداشتی مشتریان اعم از دستکش یکبار مصرف، دستمال کاغذی و مواد ضدعفونی کننده به عهده مالکین جایگاه هاست و لازم است از مشارکت فعال جایگاه ها در تامین لوازم بهداشتی قدردانی گردد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه مشارکت عمومی اعم از مشتریان، مالکین و اپراتور جایگاهها در پیشگیری کرونا ویروس در مجاری عرضه اهمیت زیادی دارد از مشتریان خواست در مرحله اول ضمن رعایت بهداشت فردی به هنگام سوختگیری، از دستکش استفاده نموده و در غیر اینصورت اجازه دهند اپراتورها و متصدی جایگاه ها نسبت به سوختگیری و واریز وجه اقدام نموده و یا از دستکش های یکبار مصرف موجود در جایگاه ها استفاده نمایند.

مجرد، همچنین از مشتریان جایگاهها نیز خواست: جهت پیشگیری از انتشار ویروس از پول نقد در جایگاه ها استفاده نکنند و از زیرساخت های بانکی فراهم شده در مجاری عرضه بهره برداری نمایند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به اجرای دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا در جایگاهها خاطرنشان کرد: بازدید و نظارت بر ضدعفونی و گندزدایی تجهیزات از قبیل نازل‌ها، دستگاه‌های کارت خوان و شست وشوی محیط عمومی جایگاه ها به سرپرستی روسای نواحی شهرستانی از ۱۱ اسفند ۹۸ شروع شده و به طور روزانه از جایگاه ها بازدید خواهد شد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: