https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2388
۰۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷

مدیر شبکه بهداشت‌ و درمان شهرستان اشنویه گفت: مادر مبتلا به کرونا، نوزاد خود را در بیمارستان نبی اکرم(ص) این شهرستان در سلامت کامل به دنیا آورد.

به گزارش آدلین نیوز، ابوبکر افشنگ با اعلام مطلب فوق در ادامه اظهار داشت: پس از مراجعه این بانوی ۲۸ ساله در روز پنجم فروردین ماه و مشکوک بودن این فرد به بیماری کرونا، مادر باردار اشنویه‌ای در بخش ایزوله بیمارستان نبی اکرم(ص) این شهرستان قرنطینه شد.

وی ادامه داد: این مادر باردار شب گذشته در هفته ۳۸ بارداری خود با عمل سزارین زیر نظر متخصص زنان و زایمان و کادر درمانی فرزند خود را در سلامت کامل به دنیا آورد.

این مقام مسئول بیان کرد: هم‌اکنون حال مادر و نوزاد رضایت‌بخش است و وی در بخش ایزوله قرنطینه و نوزاد وی نیز در بخش نوزادان در قرنطینه کامل قرار دارد.

«افشنگ» در خصوص وضعیت کرونای این نوزاد ۲ روزه اضافه کرد: نمونه‌برداری از نوزاد انجام شد و جواب نهایی تست وی منفی بود.

براساس آخرین آمار، تاکنون ۱۱ نفر در اشنویه به این بیماری مبتلا شده‌اند.

شایان ذکر است از ابتدای شیوع بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی، ۵۴۶ نفر به این بیماری مبتلا شده‌ و از این تعداد ۴۱ نفر تاکنون فوت کرده‌اند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: