https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2443
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: نمایندگان منتخب استان در مجلس یازدهم بر این موضوع متفق القول هستند که بایستی با یک همدلی و صمیمت، روی مباحث اصلی، ضروریات، اولویت ها و فوریت های استان تمرکز کنند.

به گزارش آدلین نیوز، دکتر وحید جلال زاده با اشاره به برگزاری سومین جلسه هم اندیشی نمایندگان منتخب مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه ارتباطات و پیگیری مطالبات مردمی و دستگاه ها جزو اصلی ترین دستور کار منتخبان به شمار می رود، این روزها مجامع نمایندگان استان ها در حال فعالیت هستند.

وی افزود: بنابراین نمایندگان منتخب مجلس یازدهم برای پیگیری امور استان و آشنایی با پروژه ها و مذاکراتی که با وزرا و مسئولان دستگاه های مهم کشوری تا پیش از آغاز مجلس یازدهم خواهند داشت، جلساتی را برگزار می کنند.

نماینده منتخب مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دو جلسه پیشین نمایندگان منتخب مردم در مجلس در حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و همچنین استاندار آذربایجان غربی انجام شد و جلسه سوم هم اندیشی نیز میان منتخبان مردم آذربایجان غربی شکل گرفت.

وی با اشاره به ضرورت طرح مباحث استانی، تحولات پیش روی مجلس در بحث کمیسیون ها و هیئت رئیسه و همچنین ریاست مجلس بیان کرد: بنابراین این ضرورت احساس شد که با نمایندگان منتخب یک جلسه برگزار شود.

دکتر جلال زاده افزود: در ابتدای سومین جلسه هم اندیشی که اخیراً برگزار شد، رئیس شورای ائتلاف استان و دبیران این شورا گزارشی از انتخابات دوره گذشته ارائه کرده و یک انتخابات نیز برگزار شد و سه نفر از منتخبان مردم برای شورای موقت فراکسیون اکثریت به نام های مهدی عیسی زاده، محمد علی پور و سید سلمان ذاکر انتخاب شدند.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره نمایندگان بر این موضوع متفق القول هستند که باید با یک همدلی و صمیمت روی مباحث اصلی، ضروریات و فوریت های استان تمرکز کنند ابراز داشت: بنابراین قرار شد این جلسات تا آغاز مجلس یازدهم ادامه یابد.

نماینده منتخب مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تلاش نمایندگان منتخب استان، هم افزایی میان خود است تا در مذاکراتی که با مسئولان کشوری و ملی دارند، این انسجام را به آنها نشان داده تا آنها متوجه شوند که این ۱۳ نماینده مردم آذربایجان غربی در موضوعات، اولویت ها و فوریت های استان مانند مباحث سیاسی، اقتصادی و اجتماعی متفق القول هستند.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک و پیش از آغاز مجلس یازدهم، مجمع شمال غرب کشور در تهران برگزار می شود گفت: آذربایجان غربی نیز جزو چهار استان شمال غرب کشور است که به همراه نمایندگان زنجان، اردبیل و آذربایجان شرقی طی هفته آینده جلسه ای را برگزار می کند.

جلال زاده تصریح کرد: بی تردید باید به ۴۵ نماینده ای که در بزرگترین بلوک منطقه ای نمایندگان شمال غرب حضور دارند، انسجام منطقه ای داده شود چون اگر انسجام اینچنینی شکل گیرد، این بلوک، قدرت اول مجلس در تمامی مذاکرات، طرح ها و لوایح خواهد بود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: