https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2493
۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم جای خالی کاپ قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس و لیگ قهرمانان آسیا در ویترین افتخارات تراکتور پر شود.

به گزارش آدلین نیوز، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان با حضور در دفتر مالک باشگاه تراکتور طی گفت‌وگویی، ضمن تبریک پیروزی بزرگ و ارزشمند تیم محبوب تراکتور در فینال جام حذفی به مردم آذربایجان و مردم خونگرم تبریز، اظهار کرد: به عنوان یک طرفدار کوچک این تیم، پیام تبریک قهرمانی هم منتشر کردم، اما دلم راضی نشد و خواستم به صورت حضوری، به مالک، مدیران، کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک بگویم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه افزود: من خودم قبلاً در تراکتور حضور داشتم و سختی‌های فوتبال را از نزدیک لمس کردم. این اتفاق ارزشمند جای تبریک دارد و معتقدم حق مردم شریف، خونگرم، ولایت‌مدار و انقلابی آذربایجان، کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر هم است و آرزو می‌کنم که این اتفاق نیز در فصل‌های آینده برای تیم تراکتور رخ دهد و جای خالی جام قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس در تبریز پر شود؛ چرا که مردم آذربایجان، دلگرمی زیادی برای فوتبال دارند.

سردار پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: از طرف جامعه ایثارگر کشورمان، رزمندگان و پیشکسوتان، اقدام بسیار ارزشمند فرهنگی باشگاه تراکتور را در راستای قرار دادن چهره‌های نورانی شهید مهدی باکری که مظهر غیرت آذربایجان و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که افتخار جهانی عالم اسلام است، بر روی پیراهن جشن قهرمانی این تیم، ارج می‌نهیم و وظیفه دانستم که از مسئولانی که این طرح زیبا را برنامه‌ریزی کردند، تشکر کنم و امیدوارم مردم هم کمک کنند تا این تیم با اقتدار، همچنان بر بام قله‌های عزت پیش برود تا هم تأثیر فرهنگی خوبی در جامعه داشته باشد و هم در عرصه ورزش، بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند.

وی در ادامه بیان کرد: تغییر نام ورزشگاه بنیان دیزل به ورزشگاه “شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی” و همچنین منقش کردن نام شهید سلیمانی روی هواپیماهای ام دی آتا، دو اقدام بسیار ارزشمندی است که با انگیزه شخصی جناب آقای زنوزی، انجام شده و این موضوع نشان می‌دهد که دل ایشان با شهدا و سرداران سرافراز کشورمان است و برای عزت و سربلندی کشور تلاش می‌کنند.

سردار پورجمشیدیان ادامه داد: با افتخار از برادر عزیزم آقای زنوزی نسبت به این اقدامات فرهنگی کمال تشکر و قدردانی را دارم. ارتباط خیلی خوبی بین مدیریت، بازیکنان و مردم به وجود آمده و این ارتباط باید تقویت شود تا همه در راستای یک هدف مقدس پیش بروند و قطعاً خدا هم در این راه عنایت خواهد داشت و پیروزی‌های بزرگی نصیب این تیم می‌شود.

سردار پورجمشیدیان تأکید کرد: من هوادار تراکتورم و اولین شهروند افتخاری تبریز هم هستم که افتخار بزرگی برای من است و هر جا از من می‌پرسند اهل کجا هستی، با افتخار می‌گویم که اهل تبریزم. امیدوارم روزی تراکتور راهی فینال آسیا شود و من هم در ورزشگاه حضور داشته باشم تا از نزدیک شاهد قهرمانی این تیم در آسیا شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از همه بازیکنان تراکتور، از جمله احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی که مدیریت این کار را پیش بردند، تشکر ویژه کنم. می‌دانم که این بازیکنان به عشق شهدا زندگی می‌کنند. همچنین از طرف مردم شریف آذربایجان و هواداران خوب تراکتور، از برادر عزیزم آقای احسان حاج‌صفی تقاضا می‌کنم که اگر مقدور است، شرایط خود را طوری قرار دهند که همچنان شاهد ادامه حضورشان در تیم تراکتور باشیم.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: