https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2533
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی بر حضور هنرمندان در کنار کادر درمانی و آمادگی آنها جهت ارائه برنامه‌های فرهنگی در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آدلین نیوز، احد هوشمند قره باغ در دیدار با رئیس بیمارستان طالقانی ارومیه ضمن قدردانی از کادر درمانی بیمارستان طالقانی ارومیه و تلاش‌های شبانه‌روزی آنها در حفظ سلامت جامعه افزود: حوزه هنری آذربایجان غربی از اسفندماه سال گذشته و همزمان با شیوع بیماری کرونا در ایران برنامه های مختلف هنری را با هدف «آماده سازی افکار عمومی و تبلیغ فرهنگ مبارزه با این ویروس‌عالمگیر» برگزار کرده است.

هوشمند قره‌باغ ادامه داد: انتشار فراخوان فرهنگی فنری «کرونا بود» طی دو مرحله، برگزاری چندین عنوان نمایشگاه حقیقی و مجازی از آثار هنرمندان با موضوع کرونا، تولید و انتشار چندین عنوان شعر، داستان، فیلم کوتاه و نمایشنامه برخی از اقدامات حوزه هنری آذربایجان غربی هستند که تاکنون در این زمینه اجرا شده‌اند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت ا… طالقانی ارومیه نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت و جایگاه هنر در بیان تاثیرگذار مفاهیم در جوامع بشری گفت: پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در جامعه زمانی موثر خواهد بود که فرهنگ سازی های لازم در این زمینه صورت گیرد.

دکتر ناصر قره باغی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تاثیر آثار هنری و انتقال پیام های پزشکی با زبان هنر بر کسی پوشیده نیست و ما شاهد آن هستیم که هنرمندان با تولیدات هنری خود ضمن دعوت از مردم جهت رعایت موارد بهداشتی همواره در کنار کادر درمانی کشور بوده و از زحمات و تلاش های آنها تشکر کرده اند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در پایان این دیدار تعداد ۴۵ بسته فرهنگی را از طرف حوزه هنری استان جهت توزیع در میان بخشی از کادر درمانی بیمارستان آیت ا… طالقانی ارومیه تقدیم رئیس این مرکز درمانی کرد و از تلاش‌های شبانه‌روزی ایشان با اهدای تابلوی هنری، اثر «میترا پور اسماعیل» از هنرمندان شهرستان ارومیه با موضوع تلاش و کوشش کادر درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا، از طرف جامعه هنری استان قدردانی کرد.

در همین راستا بیش از این نیز رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی طی هفته گذشته با حضور در «مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان امام خمینی شهرستان ارومیه» و دیدار با رئیس این مرکز درمانی، با اهدای ده ها بسته فرهنگی از رئیس و کادر درمانی این بیمارستان و زحمات شبانه روزی آنها در حفظ سلامت جامعه تقدیر کرده بود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: