https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2601
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۱۷

تیم اسکرا بلخاتوف که میلاد عبادی‌پور را در اختیار دارد، در هفته بیست‌ودوم پلاس لیگا با درخشش تیلور ساندر سه بر یک میهمان خود را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری آدلین نیوز، تیم اسکرا بلخاتوف در هفته بیست‌ودوم لیگ لهستان میزبان کاتوویسه لهستان بود و سه بر یک این تیم را شکست داد تا ۳۰ امتیازی شود و در جایگاه ششم جدول این مسابقات قرار گیرد.

کاتوویسه در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۱۸ میزبان خود را شکست داد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب اسکرا بلخاتوف و هم تیمی های میلاد عبادی پور شد تا با ۲۸ امتیاز در رده هشتم پلاس لیگای لهستان باقی بماند.

میلاد عبادی پور ملی‌پوش ایرانی اسکرا بلخاتوف در این مسابقه ۱۰ امتیاز شامل ۹ حمله و یک سرویس به دست آورد، اما تیلور ساندر هم‌تیمی میلاد عبادی پور عنوان امتیازآورترین و ارزشمندترین بازیکن میدان را با کسب ۲۲ پوئن، از آن خود کرد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: