https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2851
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

محمد حضرت پور -شهردار سابق ارومیه- ظهر امروز با تامین وثیقه تعیین شده به صورت موقت تا صدور حکم نهایی پرونده آزاد شد.

به گزارش آدلین نیوز، محمد حضرت پور -شهردار سابق ارومیه- که به دلیل اتهامات قضایی از چند ماه قبل در بازداشت و نهایتاً در زندان به سر می‌برد ظهر امروز با تامین وثیقه تعیین شده به صورت موقت تا صدور حکم نهایی پرونده آزاد شد.

رسانه های محلی و شبکه های اجتماعی خبر داده اند که وثیقه بالای ۵٠٠ میلیاردی ضمانت آزادی حضرت پور را هتل و بیمارستانی خصوصی در ارومیه پذیرفته اند.

همچنین شنیده ها حاکیست در پی درخواست مصاحبه اختصاصی برخی رسانه ها با حضرت پور، وی از هرگونه مصاحبه امتناع و آن را به روزهای آتی موکول کرده است.

شایان ذکر است رسیدگی به پرونده اتهامات شهرداری ارومیه در حال جریان است و حضرت پور باید منتظر حکم نهایی دادگاه در خصوص اتهامات وارده به خود باشد.

ناگفته نماند برخی از شنیده های غیررسمی قرار وثیقه شهردار سابق ارومیه را حدود ٩۵٠ میلیارد تومان اعلام کرده اند.

اشد مجازات برای مسئولین متخلف، خواسته جدی مردم از دستگاه قضاست.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما:
نویسنده دیدگاه: جمیله
تاریخ : فروردین ۲۷, ۱۴۰۰

خدا لعنتش کنه این حروم خور رو
چرا آزادش کردن؟ ??
گردن کلفت اونقد خورده گردنش مثل … شده ???
من که حلالش نمیکنم