https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2868
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

مدیر شبکه دیتای مخابرات منطقه آذربایجان غربی از توسعه پهنای باند در چند مرکز مهم مخابراتی در استان خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، رضا خداداد -مدیر شبکه دیتای مخابرات منطقه آذربایجان غربی- در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب در ادامه افزود: توسعه مراکز سرو ارومیه، مرکز شوط و مراکز حسن آباد و احمد آباد در شهرستان تکاب با تلاش کارکنان بخش دیتا، انتقال و فیبرنوری در فروردین ماه در دستور کار قرار گرفت و پهنای باند این مراکز ارتقاء یافت.

وی ادامه داد: ارتقای uplink مر کز شوط از ۱G به ۲*۱G، ارتقاء مرکز UPlink سرو از(۱۰۰M) به ۱G، ارتقاء مرکز Uplink حسن آباد از ( ۱۰۰M)به ۱G و عملیات ارتقاء مرکز Uplink احمدآباد از (۱۰۰M) به ۱G جزئیات فنی این عملیات ها هستند.

خداداد تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در جریان این عملیات ها هیچ قطعی و اختلالی در سرویس ها مشاهده نشد.

مدیر شبکه دیتای مخابرات منطقه آذربایجان غربی خاطرنشان ساخت: این افزایش پهنای باند بر اساس نیازهای مراکز انجام شده و برای سال پیش رو کافی به نظر می رسد، اما با پایش مکرر شبکه، در صورت نیاز پهنای باند این مراکز و دیگر مراکز نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: