https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3048
۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶

همزمان با هفته دولت تعداد ۱۲۸ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۶۰۰ میلیارد ریال در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از بهره برداری ۱۲۸ پروژه مختلف برق رسانی، تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی و کلنگ زنی ۲۳ پروژه برق رسانی همزمان با هفته دولت خبر داد.

کبری جوادی -مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی- در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری آدلین نیوز در تشریح پروژه های قابل بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: در همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تعداد ۹۶ پروژه برق رسانی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۷ میلیارد تومان و تعداد ۳۲ پروژه تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول همچنین در رابطه با کلنگ زنی تعدادی از پروژه ها نیز تصریح کرد: به مناسبت ایام هفته دولت، تعداد ۲۳ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان مورد کلنگ زنی قرار می گیرد.

جوادی در خصوص پروژه های مورد افتتاح تاکید کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت در سال ۱۴۰۰ پروژه های رفع ضعف ولتاژ شهری و روستایی، احداث شبکه، توسعه شبکه روشنایی معابر، اصلاح و بهینه سازی شبکه، توسعه فیدر و بالا بردن سطح قدرت مانور شبکه و … به بهره برداری می رسند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: