https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3274
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

علی علیزاده مدیرمسئول نشریه «آوای صبح» و سردبیر پایگاه خبری «شیدا خبر» با انتشار متنی به انتقاد از رفتارهای جاهلانه اشکان خطیبی پرداخت.

به گزارش آدلین نیوز به نقل از شیدا خبر، انتقاد بجای این روزنامه نگار اهل ارومیه به شرح ذیل است:

«اشکان خطیبی از جمله سلبریتی هایی که پس از فوت مرحومه مهسا امینی در یک اقدام احساسی و ناآگاهانه در فضای مجازی همه چیز را فدای جهالت خودشان کرده اند. متاسفانه خطیبی دست به خطایی بسیار بزرگ زده و به ساحت مقدس بانوی دو جهان حضرت فاطمه زهرا (س) بی احترامی کرده است.

خدا از سر تقصیرات مرحومه مهسا امینی بگذرد و به خانواده اش صبوری عنایت کند که چند روز پیش فوت کرد و والدینش در سوگ او نشستند. اما مادر داغدار این دختر از سر عصبانیت متاسفانه حرف نامربوطی زده و – العیاذ بالله – ظاهراً او را پاکدامن تر از دختر عفیفه پیامبر اسلام (ص) جلوه داده است.!!!

مبرهن است که تمام زنان عالم در پاکدامنی و عفت ، قطره ای از دریای پاکدامنی و بزرگواری بانوی دو جهان حضرت فاطمه زهرا(س) نمی شوند چه برسد که یک دختر کم حجاب و معمولی را با بانوی دو جهان بتوان مقایسه کرد.

خاک بر سر سلبریتی جاهلی که برای دیده شدن حرف های نامربوط را بازتکرار کرده و بازنشر می دهد و به ساحت قدسی بانوی دو جهان حضرت فاطمه زهرا(س) بی احترامی می کند.

اشکان خطیبی باید استغفار کرده و عذرخواهی کند.»

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: