https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3310
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

مسابقات استانی پاورلیفتینگ قهرمانی آذربایجان غربی با معرفی ورزشکاران و تیم های برتر استان در سلماس به کار خود پایان داد.

به گزارش عصر سلماس، در این مسابقات که در ورزشگاه دو هزار نفری سلماس برگزار شد، ۲۰۰ وزنه بردار از شهرستان های مخلف استان در اوزان مختلف ۵۰ کیلوگرم تا ۱۲۰ کیلوگرم و در ۴ رده سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و خردسالان با هم به رقابت پرداختند.

این رقابت ها در سه رشته اسکات، لیفت و پرس سینه برگزار و رکوردهای جدیدی از ورزشکاران استان ثبت شد.

در پایان در رده سنی بزرگسالان باشگاه راد مهاباد اول شد و باشگاه های روح الله داداشی و هیات وزنه برداری سلماس به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در رده سنی جوانان، هیات پلدشت مقام اول را از آن خود کرد و باشگاه ارومیه آریامن و هیات ارومیه دوم و سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان نیز هیات پلدشت؛ هیات سلماس و هیات ارومیه به ترتیب اول تا سوم شدند.

پ
برچسب ها:
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: