https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3384
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

عملکرد رسانه رسمی باشگاه تراکتور در فصل نقل و انتقالات مورد انتقادات جدی و بجا قرار گرفته است.

به گزارش آدلین نیوز به نقل از آناج، «باشگاه تراکتور از طرح‌ها و ایده‌های مختلف برای معرفی بازیکنان جدید خود استفاده می‌کند و ثبات رویه ندارد. بیشتر طرح‌های تراکتوری‌ها روند حرفه‌ای ندارد و بازیکنان مطرح‌تر معمولاً در کنار مدیرعامل یا مالک باشگاه معرفی می‌شوند. قاب‌بندی‌های بعضی تصاویر فاقد هرگونه معیار حرفه‌ای است.»

چند گزاره بالا، نقد مختصری است که خبرگزاری تسنیم نسبت به عملکرد رسانه رسمی باشگاه تراکتور در فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال کشور و نحوه رونمایی از بازیکنان جدید این باشگاه در قیاس با سایر باشگاه‌های لیگ برتری منتشر کرده است.

باشگاه تراکتور با وجود پیشرفت‌هایی که در بخش رسانه‌ای خود داشته اما همچنان نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و حتی در پاره‌ای از مواقع، ضعف در این قسمت به عنوان تنها مرجع رسمی اطلاع‌رسانی اخبار باشگاه به ویژه در فصل نقل و انتقالات، عمیق‌تر به چشم می‌‌آید.

در این زمینه مسئولان رسانه باشگاه تراکتور، سیاست‌های مدیران بالادستی و کمبود امکانات را مزید بر علت می‌دانند اما به همان میزان که بحث سخت‌افزاری از قبیل استفاده از تجهیزات به‌روز حائز اهمیت به نظر می‌رسد، بحث نرم‌افزاری و نیروی انسانی نیز مهم قلمداد می‌شود لیکن مسأله قابل تامل این است که مسئولان باشگاه در برابر تقویت تیم رسانه‌ای خود مقاومت نشان می‌دهند.

گزارش تسنیم درباره عملکرد رسانه‌ باشگاه تراکتور در فصل نقل و انتقالات کاملاً بجاست لیکن کلی بوده و کافی نیست چرا که در بحث رونمایی از بازیکنان جدید حتی برخی از آن‌ها به شکل معمول معارفه نشده و تنها به پوستر خوش آمدگویی اکتفا شد. این درحالی است که در مورد یک بازیکن حتی این کار هم انجام نگرفت.

رفتار دوگانه‌ای که در قبال رونمایی از بازیکنان جدید تی‌تی‌ها شاهد بودیم، بطور مثال خبر جذب سعید آقاییِ پرحاشیه با مهدی شیری و بازگشت حسین پورحمیدی در کنار خرید شجاع خلیل‌زاده ملی‌پوش به صورت پوششی اعلام شد و هیچ تصویری از معارفه این سه بازیکن منتشر نشد اما ادیب زارعیِ گمنام با پیراهن تراکتور معارفه گردید!

در همین خصوص باید به نحوه معارفه «آلوارو خیمنز» هم اشاره کرد که برای نخستین بار تصویر وینگر اسپانیایی در تمرین تراکتور لو رفت و پس از افشای ناخواسته حضور این بازیکن در جمع شاگردان پاکو خمز، رسانه رسمی باشگاه تراکتور مجبور شد تا با یک توئیت، اضافه شدن خیمنز به اردوی این تیم را اعلام کند.

همچنین درحالی که انتظار می‌رفت باشگاه تراکتور با طرح‌های گرافیکی خاص و مانور رسانه‌ای از این بازیکن لالیگایی فصل نقل و انتقالات استقبال کند لیکن نه تنها خبری از معارفه در کنار سران باشگاه و تیم نشد، بلکه خبر جذب این بازیکن به ساده‌ترین شکل ممکن و بدون هیچ تشریفاتی انتشار گردید!

یا می‌توان به ویدیوی پیوستن سیامک نعمتی به جمع سرخ‌‌پوشان آذربایجان در اردوی ترکیه اشاره کرد که رسانه باشگاه تراکتور با وجود آگاهی از حساسیت‌‌ هواداران در اقدامی غیرحرفه‌ای از هم‌تیمی‌های سابق وی در پرسپولیس برای استقبال از این بازیکن استفاده کرد!

در مجموع عملکرد رسانه رسمی باشگاه تراکتور در بحث رسانه و اطلاع رسانی اخبار نقل و انتقالات که عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا را نیز یدک می‌کشد، از لحاظ دربرگیری با جامعه هواداری چند ده میلیونی ضعیف بوده و نیاز به بازنگری و تقویت دارد؛ قطع یقین استخدام افراد متخصص متناسب با فعالیت رسانه باشگاه می‌تواند راهکار مناسبی باشد و انتظار هزینه جزئی در این بخش در برابر پرداخت مبالغ میلیاردی به بازیکنان، به هیچ عنوان بیهوده نیست.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: