https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3405
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه با بیان اینکه برای مشترکان پرمصرف و بد مصرف این شهرستان اخطار ارسال خواهد شد، گفت: در صورت تداوم مصرف بالا، محدودیت مصرف را اعمال خواهیم کرد.

به گزارش آدلین نیوز به نقل از ارومیه نیوز، سعید کامیاب فر -مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه- با اشاره به روند صعودی مصرف آب گفت: اولویت برخورد با مصارف فضای سبز و در حال ساختمان، مشترکان تجاری و دولتی و در آخر پرمصرف‌ها و بدمصرف‌های خانگی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۴۶ درصد از مشترکان بالای الگوی مصرف، آب مصرف می‌کنند، گفت: اخطاریه‌هایی برای این گروه از مصارف خانگی ارسال خواهد شد و در صورتی که در رفتار مصرف خود تغییری ایجاد نکنند با محدودیت مصرف مواجه خواهند شد.

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه با اشاره به الگوی مصرف آب برای هر واحد مسکونی در شهر ارومیه در یک ماه به میزان ۱۶ هزار لیتر، تصریح کرد: واحدهای مسکونی که بیش از ۱۶ هزار لیتر آب در ماه مصرف کنند، جزو پرمصرف‌ها و گروهی که بیش از ۵۰ هزار لیتر آب در ماه مصرف کنند در رده بدمصرف‌های آب قرار خواهند گرفت.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: