https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3543
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۷:۰۶

پروژه اصلاح روشنایی معابر خیابان شیخ شلتوت ارومیه با استفاده از کابل خودنگهدار، تکمیل و به بهره برداری رسید.

به گزارش آدلین نیوز، پروژه بازسازی شبکه روشنایی معابر خیابان شیخ شلتوت ارومیه به منظور رفاه حال اهالی این منطقه و نیز روشنایی و دید کافی برای عبور و مرور رانندگان اجرایی و به بهره برداری رسید.

گفتنی است کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، به دلیل ترافیک شهری در روز و جهت جلوگیری از ایجاد مشکل در عبور و مرور همشهریان در خیابان شیخ شلتوت ارومیه، به ناچار عملیات اجرایی این پروژه را در ساعت پایانی شب انجام و تا ساعت ۳ بامداد اکیپ‌ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان، روشنایی معابر این خیابان را اصلاح نمودند.

لازم به ذکر است، با نصب و تعویض لامپ‌ها و دیگر تجهیزات ضروری، روشنایی معابر بلوار اصلی خیابان شیخ شلتوت ارومیه اصلاح شد.

اصلاح و احداث شبکه روشنایی معابر، یکی از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی است و در همین راستا از ابتدای سال تا کنون عملیات اصلاح روشنایی معابر با اولویت مسیرهای اصلی، بلوارها، خیابان‌های سطح شهرستان ارومیه اجرا می‌شود.

شایان ذکر است، تا کنون روشنایی تعدادی از خیابان‌های پرتردد ارومیه از جمله امام، کاشانی، برق، شیخ تپه، نقشین، حر، امیر احمدی، مدنی، عطایی۲، فدک و بلوارهای ارتش و صمدی بهینه سازی و اصلاح شده است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: